Onur'cum koparmıÅ?sın yine tebrik ediyorum...
metehan dönmez - 26.02.2007
Bu kadar kelime israf edeceÄ?ine Å?öyle yazsaydın ya kardeÅ?im: "El etsen gelir!"
volkan altınok - 26.02.2007
slm anladigim kadariyla isini saglam yapiyosun belki akademik olarak ortaya bazi basarilar koyamiyorsun ama insan iliskilerindede bazi gercekleri cozmussun. taktir ediyorum sen hicolmazsa diyerlerinden farkli olarak bazi gercekleri gormus ortam analizini yapmissin. herkezin kendi ilgi alani vardir saygi duyarim ama sen bir ODTU ogrencisine yakismayan tanimlar kullanmissin. ben ODTU ogrencisi degilim ODTU hep ulkenin en iyi universitelerinden birisi olmustur. yazinda kullandigin tabir e takildim insanlarin kendi gorusleri, inanislari vardir ve bazi konulardada insanlar cok hassastir senin bunu dusunmus olman gerekirdi. Fetullahcilar diye tabir ettigin insanlar senin yasayisina ters dusecek davranislarda bulunabilirler ama belki onlarda kendilerine gore haklidirlar. boyle yaparsak ulke kendi arasinda bolunmelere ugrar biz bu ulkenin gelecegiyiz ve sozlerimizde dikkatli olmali ve bence hep birlik beraberlik mj larini cumle aralarina sizdirmaliyiz. burada herhangi bir krumun yada dusunusun temsilciligini yapmiyorum soylemeye calistigim sadece birlik ve beraberligimizi sekteye ugratacak soz ve tavirlardan uzak durmamiz. bu ulkenin her universitesinde cogu yerinde dinini gerektigi gibi yasamaya calisan saf iyi niyetli insanlar bosunami ugrasiyor, onlar yanlis ve asil olan bir gercekmi var? yazimin uzun olmasindan dolayi ozur dilerim. isini guzel yapiyorsun tebrik ederim ama biraz daha dikkatli olsan cok daha guzel olur.
abdullah - 28.02.2007
tamam bu kdr iÄ?renç gözüktüÄ?ünü bilsem daha önce mont giyerdim bundan sonra giyiyim bari :P çok güldüm yazıya tebrikler! :)
baran toppare - 28.02.2007
:) yazın gerçekten güzel, ama unutma fotoÄ?rafın bu sitenin sayfasındayken eleÅ?tirdiÄ?in mühensillik öÄ?rencilerinin seni bir köÅ?ede yakalamaları ve yalıncaÄ?a götürüp günlerce aç susuz seni bir aÄ?aca baÄ?lamaları da çok uzak bi ihtimal deÄ?il :P
Tebrik ederim, yazılarının devamlı olmasını dilerim, hepimizin dilindeki geyikleri güzel bir Å?ekilde yansıtmıÅ?sın :D
Orkun - 28.02.2007
mühendislik (özellikle makina) erkeklerine "abaza", "çantada keklik" demeden önce okuldaki(hatta dıÅ?ardaki) tüm aÄ?zın sulanarak baktıÄ?ın hatunların geçmiÅ?lerine ineydin en az 1 mühendis(özellikle makinacı) olduÄ?unu görürdün be onur.gerçi gelecekte daha çok göreceksin özellikle mezun olduktan sonra acaip prim yapıoruz ne hikmetse(cem yılmaz'ın bi lafı vardır "tamamen duygusal..") zaten sizin fakülte kızlarını kapıoruz diye kıl olmuyo musunuz bize :P
ha bu arada Orkun iyi bi noktaya da deÄ?inmiÅ? sakın es geçme ;)
son olarak: durgun su derin olur derler. dıÅ?ardan görünene aldanmayın kendiniz deneyin, piÅ?man olmayacaksınız ;))
�zgür - 28.02.2007
abi bütün mühendislik öÄ?rencilerini moron yapman olmamıÅ?.bana göre en karizma adamlar mühendisliklerde var.bi de makinacıları hepten harcamıÅ?sın.ayıp olmuÅ? biraz.ötesine diicem yok.
önemli deÄ?il - 28.02.2007
merak ettim kendini hangi gruba koyuyorsun acaba!!..
bence burda olmayan 7. grup.. yazarım diye havalara giren, koyduÄ?um resmimle bile farklıyım imajı çizmeye çalıÅ?an, ne kadar büyük bir gözlük taksa da sivilcelerini gizleyemeyen, ulen Å?urda parçalayacaÄ?ımız geyiklerle bir-iki hatun düÅ?ürür müyüz diye düÅ?ünen, ....
Devrim - 01.03.2007
Son derece küstahça yazılmıÅ? bir yazı.Ne diyim kendini rezil etmiÅ?sin.HoÅ?görüden saygıdan ne kadar uzak olduÄ?unu göstermiÅ?sin.İnsanları çok basit bir Å?ekilde altı sınıfa ayırmıÅ?sın.Hemen hepsini aÅ?aÄ?ılamıÅ?sın."Arabam var, Bilkentli miyim neyim erkekleri" ne karÅ?ı aslında ne kadar ezik olduÄ?unu ve onları ne kadar kıskandıÄ?ını göstermiÅ?ssin."KumaÅ? pantolonlu gömlekli Fetullahçı versiyon" un giyimiyle dalga geçerken hiç aynayaya bakmadın mı?Ayrıca onları deÄ?erlendirirkende ne kadar kültürsüz ve bilgisiz olduÄ?unu vurgulamaktan baÅ?ka birÅ?ey yapmamıÅ?Å?sın.Senin gibi olmayan insanlara karÅ?ı olan öfkeni ve kinini böyle "geyik muhabbeti " kılıfı altında vurgulamanda aslında ne kadar basit birisi olduÄ?unu gösterir.
berk - 01.03.2007
yaaa inanmıyorum süper bi Å?ekilde çözümlemiÅ?sin insanlıÄ?ı. yaa bu kadar olur ki hani Å?u bilkentli tipleri var ya evet yaÅ?adım bizzat biliorum vee ben bile senin kadar olayın özüne inememiÅ?tim. ne diyim yolun açık olsun....
nazlı ceren bingüller - 01.03.2007
yarası olanlar gocunmuÅ? sanırım.bence gayet eÄ?lenceli bi yazı olmuÅ?.kötü bi niyet de sezmedim.tebrikler bu ve bunun gibi çalıÅ?maların devamını bekliyorum:)
ne farkeder - 01.03.2007
bu yazıyı diÄ?erlerini okuduktan sonra dört gözle beklemiÅ? biri olarak hayal kırıklıÄ?ına uÄ?radıÄ?ımı bilmeni isterim. iÅ?in geyik kısmı iyi de bu geyik sayfasında insanların düÅ?üncelerini onların kusurları gibi göstermen ve hakaret etmen hoÅ? deÄ?il. bir köÅ?e yazısında eleÅ?tir onları, fikirlerini beÄ?enme, yedikleri haltları açıÄ?a vur git rahatla. böyle çok yıkıcısın.
oguz - 01.03.2007
daha gecenlerde corc maykılın klibinde blair köpek seklinde oynatılıyordu. new jersey belediye baskanı busa kıcını kaldır da biraz buraya gel dedi. bunların hepsi batının hosgoruyu ve de elestiri kulturunu benımsedıgınn somut gostergeleri. bu yazıyı oldugundan daha fazla ciddiye alıp, alinmak yerine az bir sey daha elestirilmeye acık olabiliriz aslında. sizleirn aksine ben cok zekice tespitler buldum, hatun nasıl tavlanır yazısı daha eglenceli olsa dahi, erkeklerle de alay edilmiÅ? olması hem de ince noktaları yakalamıÅ? olması superdi. sanırım birilerinin bizimle alay ediyor olmasından cok rahatsız olduk.
onur'un yerine laf soylemek bana dusmez ama sanırım hatun tavlamak için daha zekice yolları vardr.iÅ?in ilgin yanı, yazılan birÅ?eyden sonra "hatun tavlamak için yaptın" cumlesi, keske bu cumleyi kullanan kısılerı de yazsaydılar tuyolara. neyse iÅ?te, fazla alınganlık iyi deÄ?il, bırakın alay etsınler, guvenin kendinize..
fati bal - 01.03.2007
Tam bir fukara avuntusu ve çamur atma çalıÅ?ması.. KeÅ?ke önce bilgi sahibi olup sonra yazsaydın biÅ?eyler mühendislikteki insanları iice bi tanısaydın keske, o zaman anlardın kimin daha akıllı kimin daha abazan oldugunu emin ol çoÄ?u sizin gördüÄ?ünüzden daha cok kız gormustur.. Ayrıca makinadaki ve bilkentli diye tabir ettiginiz erkeklerden neden diger bölüm erkekleri bu kadar rahatsız oluyor anlamıyorum.. üzülmeyin canım bu kadar;)
yasin uzun - 01.03.2007
en açıkçası kendimi hiç bi gruba koyamadım:) mühendislikte okuyorum ve abazayım ama hani o kadar da deÄ?il:) baÅ?ka grup istiyorummm:)
Kadir Demirkol - 01.03.2007
süper olmuÅ?!! tebrik ettim:)
Zeynep Han - 01.03.2007
Åžimdi daha önceki hatun tavlama yazılarından rahatsın olan 'hatun'lar da çıktı... insandır rahatsız olur, ama ben çok eÄ?lendim. insandır, rahatsız olur:)
eÄ?er ciddi bi eleÅ?tri yazısı olsaydı insanların böyle sınıflandırılmsından ben de rahatsız oluyorum, ama yazı da geyik baÅ?lıÄ?ı altında iÅ?te...
bir de yukarda bi Å?ey gördüm:
"mühendislik (özellikle makina) erkeklerine "abaza", "çantada keklik" demeden önce okuldaki(hatta dıÅ?ardaki) tüm aÄ?zın sulanarak baktıÄ?ın hatunların geçmiÅ?lerine ineydin en az 1 mühendis(özellikle makinacı) olduÄ?unu görürdün be onur."
haklı olsa da çok çaresiz bi tepki olmuÅ?... yazıık, kıyamammm:P
ben iÅ?te - 02.03.2007
önceki yazıların gayet okunaklı iken, zannımca bu yazıyı yazmıÅ? olmak için yazdın. bu seferki yazında cok da fazla espri unsuru icermiyor, ona buna laf atmaktan ileri gidememis bir yazı. Senden daha iyi dusunerek olusturdugun yazilari bekliyoruz.
volkan - 02.03.2007
tamam yazılarının amacı geyik yapmak biraz da ama sınırları ciddi Å?ekilde ihlal etmiÅ?sin ya da ya geçen sefer yazdıklarım defalarcakez okundu dur bu sefer içimdekileri bir dökeyim içimde kalanları bir söyleyeyim moduna girmiÅ?sin diÄ?er yorumlardan da grdüÄ?üm kadarıyla eleÅ?trilmiÅ?sin baya haklı olarak
insanları okudukları bölüme göre sınıflayabilirsin sonuçta odtü dür mizah temelli bir yazıdır normaldir
ama....
iÅ? insanların ideolojileri yada inanıÅ?ları konusuna gelince bu Å?ekilde aÅ?Å?aÄ?ılayıcı sözler kullanamazsın mizah yapıorum be hocam ne olmuÅ? diyebilirsin ama hassas bi konudur bu böyle geçiÅ?tiremezsin
(içinden geçiriyosun deÄ?il mi sende kumaÅ? pantalon gmlekle gezen cemaat üyelerindesin diye alakası yok)
ne önemi var ki... - 02.03.2007
sen de hiçbi kimseyi beÄ?enmemiÅ?sin.. bütün kızları kndine mi saklamaya çalıÅ?ıosun annamadım ki :P
ayrıca.. yazı geyik olsun diye yazılmıÅ? neden rahatsız olundu çözemedim.. burda yazanlar okulda her an yapılan geyiklerden ibaret.. makinacıların kendisi amfide kız gördük diye iÅ?in geyiÄ?ini çeviriyorlar.. benim hatta beklediÄ?im iki grup yok 8 ve 9. yurtlar..onları ayrı bir baÅ?lık altında mı inceleyeceksin merak ettim..
ayrıca Å?u resimlerine ben de kıl olmuyor deÄ?ilim.. o kadar savundum bi de kıl oliim di mi..
adımız soyadımız - 02.03.2007
insanların düÅ?ünceleriyle ve inanıÅ?larıyla dalga geçme, geyik muhabbeti unsuru olarak kullanma hakkını kendinde nasıl bulduÄ?unu anlayabilmiÅ? deÄ?ilim çünkü senin asla böyle bi hakkın olamaz... bilsenki o dalga geçtiÄ?in kumaÅ?pantolan gömlekle gezen cemaat erkekleri senden ne kadar üstünler... tabi senden bunu idrak etmeni beklemiorum çünkü bu mümkün gözükmüo... ayrıca mühendislik erkeklerine ve arabalı erkeklere bu kadar takmıÅ? olmanı açık bi kıskançlık olarak deÄ?erlendirdim bence kendini komik duruma düÅ?ürmüÅ?sün ve bu aÄ?ılık kompleksinden bir an önce kurtulmanı tavsiye ederim...
(bu arada ben ne bi cemaat üyesi ne mühendis ne de arabalı bi erkeÄ?im ben bi bayanım)
ne farkeder - 02.03.2007
okuduÄ?um en sıÄ? en sacma yazılardan biriydi özellikle insanların ideolojik görüÅ?leriyle ilgili olan yorumların. aslnda senin bir gruba karÅ?ı olan ve onları degerlendirirken yemekhanede yemek yemelerini bile aÅ?agılayacak kadar basit bir yazı. araban olmamasına ve bunu bu kadar ezik bi Å?ekilde belirtmenede uzuldum. bu arada bu yazını yazmadan önce gorayı izledin sanırım hani ben bunlardan deÄ?ilim daha kızlara hitap eden bi tipim ama sen yinede dunyalıları bi gör muhabbeti.
emre o. - 02.03.2007
hocam sende hiç Å?ans tanımısun yaa! hepsinden de mi olumsuz bi Å?ekilde bahsedilir? gerçi haklısın da demek geçio içimden ama ne biliyim acıdım valla odtü lü kızlara! kızlar en iisi siz odtü dıÅ?ından bakının bunun baÅ?ka yolu yokkk!!!!!
filiz - 03.03.2007
gerçektn çok boÅ? ve öylesine yazılmıÅ? bi yazı gibi olmuÅ?. ama tüm makina müh. arkdÅ?lrımz bi tepki göstermÅ? onlarada çok güldüm walla yani iÅ?iniz biÅ?eyleri burdan kanıtlamaya kaldıysa hiç zahmet etmeseydiniz:)
ayrıca 3 tane diye kendin dediin halde beÅ?eri erkeklerini okadar uzatırken 13 tane müh.den oluÅ?an ki hele içinde inÅ?aat ,elektrik-elektronik ,maden,jeoloji,..gibi aÅ?ırı erkek yoÄ?unluÄ?u olan mühendislik erkekleri yazısı sanki biraz fazla kısa olmamıÅ?mı:)
bide "Ne diyim kendini rezil etmiÅ?sin.HoÅ?görüden saygıdan ne kadar uzak olduÄ?unu göstermiÅ?sin.İnsanları çok basit bir Å?ekilde altı sınıfa ayırmıÅ?sın.Hemen hepsini aÅ?aÄ?ılamıÅ?sın."Arabam var, Bilkentli miyim neyim erkekleri" ne karÅ?ı aslında ne kadar ezik olduÄ?unu ve onları ne kadar kıskandıÄ?ını göstermiÅ?ssin."KumaÅ? pantolonlu gömlekli Fetullahçı versiyon" un giyimiyle dalga geçerken hiç aynayaya bakmadın mı?Ayrıca onları deÄ?erlendirirkende ne kadar kültürsüz ve bilgisiz olduÄ?unu vurgulamaktan baÅ?ka birÅ?ey yapmamıÅ?Å?sın.Senin gibi olmayan insanlara karÅ?ı olan öfkeni ve kinini böyle "geyik muhabbeti " kılıfı altında vurgulamanda aslında ne kadar basit birisi olduÄ?unu gösterir." diyen arkadaÅ?ada kesinlikle katılıorum tebrikler;)
g.g - 03.03.2007
insanlar neden bu tur yazilari yanls gorur ki onu da anlams diilm...var ya bu cocuk olmasa,yada sole soliim bu cocuga benzer birileri olmasa gozumuz politikadan, kitaptan baska bisi gormezdi..rahat olalm..okuyalm..cocugun yazma kalitesini yorumlayalm yazdklarini diil..idolumsun..devam et!!
dzenita osmanspahic - 03.03.2007
"Erkek tavlamak" ? Erkeklerin tavlanmak için bu Å?ekilde kriterler gözettiklerini sanmıyorum, ben daha çok Mevlana havası sezdim kendilerinde: "Gel ne olursan ol gel.." Bu yazı daha çok hatun kiÅ?ilerin tavladıkları erkeklerle iliÅ?kilerini uzun müddet sürdürebilmeleri için neler yapmalarıı gerektiÄ?ini anlatmıÅ? sanki..
Ne diyelim mübalaÄ?a, tariz, hiciv, mizah karıÅ?ımı gülümseten bir yazı olmuÅ?.
HoÅ?.
- 03.03.2007
aÅ?aÄ?ılık kompleksi kokan bu yazın senin ne kadar basit bir insan olduÄ?unu gösteriyor. bu sınıflandırmalar herkesin zaten bir Å?ekilde farkında olduÄ?u Å?eyler. onların üstüne yaptıÄ?ın komik zorlamalar da yavan kalmıÅ?.
inanç ve ahlaki deÄ?erleri mizah konusu yapmadan 'mizah' yapabilen insan göremeyecek miyim ben yaa.
cafer - 03.03.2007
bu kadar uzun yazacaÄ?ına bütün erkekler öküz yazsaymıÅ?ın yormazdın kendini. e be kardeÅ?im hiç mi olumlu biÅ?ey yazmaz insan. benim yazıdan anladıÄ?ım kadarıyla sana göre bütün erkekler boÅ?, kiÅ?iliksiz insanlar... Mizah yapacam diye insanları aÅ?aÄ?ılamayalım lütfen.
kubilay - 03.03.2007
Bu yazıyı okuduÄ?umda bazen güldüm bazen üzüldüm çünkü benim güldüÄ?üm yerlere baÅ?kalarının üzüldüÄ?ünü biliyordum demokrasinin o fıÅ?kıran ıÅ?ınlarından nasibini alamamıÅ? bir mlletin çocuklarıyız 1920 lerin demokrasisini kendimize çok görüyoruz üniversitede okuyoruz da sokak aÄ?zıyla insan ların renk farklılıklarını bir zenginlik deÄ?ilde dalga konusu yapıyoruz hemde kendi ideolojimizi aÅ?ılamamız pahasına .anlayamıyoruz bu dünyanın sadece kendimiz gibi düÅ?ünenlerin deÄ?ilde herkesin hakkı olduÄ?unu,ah Å?u yıkılası benden olmayanlar ölsün gebersin düÅ?üncesi ne diyeyim bir gün inÅ?aah sizde Elif Åžafak gibi geniÅ? düÅ?ünebilisiniz bir gün.insanlrın fikirlerine saygı göstermeyen emperyalist amerikanın inek çobanlarının(cowboy) larının kotunu giyipte kahrolsun emperyalizm diyen kumaÅ? pantolon giyenleri fetullahçı diye tanımlayan insanları kümelerre ayıran, faÅ?ist zihniyetten geri olmayan insanlardır.Acıyorum acınacak halinize .
vendor karuzo - 03.03.2007
"odtülü kız nasıl tavlanır" yazına methiyeler düzüp de sıra kendilerine geldimi gocunup lanetler yagdıran kompleksli okulum erkeklerine sesleniyorum: bilmiyorum hiç duymuÅ? muydunuz daha önce "teÅ?bihte hata olmaz" diye birÅ?ey. Å?ahsen yorumlara da en az yazının kendisine oldugu kadar güldüm. bence her iki yazıda da kimlik tespitleri mükemmel. bilkentlimiyim modelini özlellikle takdir ediyorum ayakta alkıÅ?lıyorum.
Ayrıca kızlar size sesleniyorum arkadaÅ? bize genel profili yazmıÅ?, demiÅ? ki bekleyin, bekleyinki bunlara birer istisna cıkar karsınıza o zaman hiç durmayın :)
k.g. - 03.03.2007
ben burada iki tane eksik sınıf gördüm:
1- rock-metalci erkekler
2- teknoloji-bilgisayar oyunu delisi erkekler.
direk çevremde olan insanlar bunlar, listede gözlerim ilk onları aradı ama göremedim. kendi sınıfımı buldum da... olmamıÅ?, eksik bu liste:d
çaÄ?lar yemiÅ?ci - 04.03.2007
hanım kiÅ?inin yapması gereken sadece hepsi de birbirinden elveriÅ?li olan gruplardan birine karar verip beklemek öylemi?walla insan bu sınıfları okuyunca topundan soÄ?uyor...aslında bu yazı bu bakımdan çok iyi olmuÅ? zira anlaÅ?ıldıÄ?ı kadarıyla söz konusu Å?ahsı beklemek için vakit ve enerji kaybına girmeye gerek yok...beklememek en iyisi
e.k - 04.03.2007
Güzel ve eÄ?lenceli bi yazıydı özellikle bilkentlilerin mont muhabbeti iyiydi,tam çözmüÅ?sün olayı :)
Nazlı - 04.03.2007
vendor bey'e sonuna kadar katılıyorum.
'ben en mükemmelim, iÅ?te bunlar Å?unlar aptaldır, Å?undan uzak dur, Å?unlar koyundur' tarzı ile ne elde etmeya çalıÅ?ıyosun?
yazının baÅ?ında bilmem kaç tane yorum almıÅ?ım diye geriliyordun. yorumların sayısı deÄ?il içeriÄ?i önemlidir. bunu unutma. ok?
okuyoruz aldıÄ?ın yorumları :d
mustafa arslan - 04.03.2007
Yazıyı okudum da zannettim ki bizim okulda düzgün adam var. Varsa beri gelsin, ben 4 senede bir tane buldum, o da gitti iftiracı bir hatuna vardı. Åžimdi upuzun saçlarıyla çimlerde dolanıyorlar. Yani, öyle yalnız, asosyal, içine kapanık biri de deÄ?ilim, sadece boyum 1.70, ODTU erkek boy ortalamasından yukardayım, denk gelemiyoruz bir türlü. E kafam da yukarda kalıyor, sesim mi gitmiyor ne?
Bu konuya da bir el atsan da canım...
esin - 04.03.2007
burda yazmadıgın bi grup daha var oda senin gibi insanları yemek yedikleri yerlee göre yani ceplerindeki paraya göre sınıflara ayıran beyni alınmıÅ? kafatasıyla idare eden erkekler gazete odtülü senini gibi yazarlara kaldıysa vay haline bu memleketin
mehmet selim u - 04.03.2007
helal olsun! Åžu konuyu bile gülen ve cemaatine baÄ?ladınız ya..
iyi prim yapıyor olmalı, aa bak yorum sayın iki katına çıkmıÅ?
bir sonra ki konunu da ben vereyim sana sen zahmet etme ''odtu'de fethullahcı nasıl tavlanır?'' ya da ''odtu'de liberal nasıl tavlanır?''
bak 2 aylık konu çıktı!.. hadi bakalım..
mustafa - 05.03.2007
acaba odtulu hatun nasıl tavlanır yazısının cok begenilmesi ancak bu yazının biraz daha tepki alması fetullahcilara dokunmus olması olabilir mi?? yok yani sadece merak:))
Senem - 05.03.2007
Hep AYNI OYUNU OYNUYORLAR. AMAN BİR YERDE TURBAN GORMEYE DURSUNLAR,YADA BİRİ FETULLAH GULENDEN BAHSETMEMİŞ OLSUN. HEMEN CEMAAT HABERDAR EDİLİP TOPLU TARUZ. KOSKOCA YAZIDA FETULLAHCİLAR YERİNE SOLCULAR YA DA LAİKLER OLSAYDI BU TEPKİLERİN ONDA BİRİ BİLE GELMEYECEKTİ. UMARIM GAZATEODT�L� YAYIN KURULU BU YORUMLARI ONAYLAMAYA DEVAM EDER BİZ DE GORURURUZ KİM KİMDİR DEGİLDİR. İDDİA EDİYORUM HATUN NASIL TAVLANIR YAZISINA KAHKAHA ATAN BİNLERCE ADAMIN ICINDE ONLAR DA VARDI AMA KONU FETULLAHA GELINCE BİRDEN CEMAAT DEVREYE GİRDİ. SENEME KESİNLİKLE KATILIYORUM,HEM EV ARKADASI OLARAK DA BURDAN SELAM EDİYORUM:))
nuray c. - 05.03.2007
yav ben bnm tipimi bi türlü bulamadım yav:D
artık benide tavlayın kızlar bekliyorum:P
mert o. - 05.03.2007
eÄ?er burda inanca ve belli özelliklere göre sınıflandırma ve onları aÅ?aÄ?ılama varsa bunu fethullahçı Å?ucu bucu seviyesine çekmeniz yanlıÅ?. burda saldırı gören baÅ?ka sınıflar da var ve onlarda tepkilerini dile getirmiÅ?ler. Å?ahsen ben (ister inanın ister inanmayın, hiç umurum deÄ?il) fethullahçı deÄ?ilim ama bu tabirlerden çok rahatsız oldum. çünkü burda insani deÄ?erlere bir saldırı var. sadece dini deÄ?il. yok Å?u bölümdekiler abaza, Å?unlar horoz gibi bakarlar etrafa, Å?unlar kadife giyer, atla hemen...
seviyesi ve kalitesi çook düÅ?ük bir yazı. dediÄ?im gibi bazı arkadaÅ?lar olayı cemaat meselesine dönüÅ?türmeye kararlı görünüyor. ama bu hakaretler cemaate deÄ?il insani deÄ?erlere yapılmıÅ?tır.
mustafa arslan - 06.03.2007
Senem
peki diyelim ki bu yazı fethullahcılara dokundu ve tepki gösterildi..
peki böyle alakasız bir konu da bile ''fethullah gülen'' ismi geçmesi bir hazım sorunu olduÄ?u sorusunu akla getirmez mi?
düÅ?üncelerim herÅ?eyimdir..evet ben bir odtuluyum ve gülen'in entellektüel düÅ?üncelerine sempatim var..ve bu ismin böyle ''alakasız bir konu da'' geçmesi beni rahatsız etti..
azra - 06.03.2007
Benim fethullah gülenle ilgili hiç bi olumlu düÅ?üncem yok aksine sewmem we samimi bulmam bile ama geyik olsa bile kiÅ?i we kurumların ideolojilerile ilgili yorum yapmanın bunu geyiÄ?e wurmanın bi yolu yordamı wardır.Bu yazıda zaman zaman bu sınır fazlasıyla aÅ?ılmıÅ?.Tespitlerinin cogu kısmende olsa dogru ama üslubunu begenmedim dogrusu.Bu yazıyı okuduktan sonra yapabileceim tek yorum: Ne gereksiz bi yazı olmus!! oluo ancak...
We sölemeden gecemicem gereksiz bi artistlik görüorum sende en azından üslubun böyle hissettirio we bu yazıları da yazarı da sewimsiz we itici kılar...
Duygu - 06.03.2007
Arkadasım, kızları tavlama mevzusuna falan girdim ama Å?imdi herkes sadece kızları aÅ?aÄ?ıladın der bi de erkeklere yazıyım düÅ?üncesiyle yazmıÅ?ın yazını o belli.
Entel tiplerden bahsederken Gazeteodtulu, ya da iÅ?te "Odtuden geliyorum" geyiÄ?i yapman da kusura bakma pek sempatik yapamamıÅ? seni.
Makinacılara o kadar yüklenmen ,Fetullahcı demen, arabası olanları bi sınıfa ayırman vs hepsi baÅ?arısız.
Tamam geyik yazısı kimse biÅ?ey demiyo ama bence Odtulüler;
Metalciyim asiyim,
bilgisayar delisiyim- play station'cıyım,
fanatık futbolseverim,
kapitalism karsıtıyım ama converse giyebilirim ,
not ortalamam herseyımdır ve
clubberım içerim coÅ?arım gibi gruplara ayrılıyo. Dikkat et insanları sadece ekonomik durumlarına, dini görüÅ?lerine, ve kültür seviyelerine göre ayırmıÅ?ın. Bi de nedense makinacılara ölüüüüm hali var yazında.
Ã?ok sert eleÅ?tirmek istemem ama gözlük sanki birÅ?eyleri kanıtlama çabası gibi geldi çok abartılı..
odtulu iÅ?te... - 06.03.2007
ilk gördüÄ?üm rehberden sonra bu biraz baÅ?tan savma ve pek çok insanı küçük düÅ?üren aÅ?aÄ?ılamalarla dolu geldi madem yazar kimseyi beÄ?enmiyor bütün kızlar ona gitsin madem sonuçta herkesin zayıf noktalarını tespit eden insan kendisindede aynı zaaf varmı diye bakar. dimi.
bahri - 06.03.2007
FETHO HOCANIN ENTELLEKT�EL D�Ş�NCELERİ Mİ...HAHAHA ALEMSİNİZ AZRA HANIM...FETHOŞ HOCA DA ENTEL OLDU YA DAHA NELER G�RECEK BU �LKENİN ZAVALLI GEN� DİMAĞLARI ACABA...ENTELLEKT�EL DİYE �RNEĞİN ATTİLA İLHAN'A, İLHAN BERK'E, AYŞEG�L Y�KSEL'E, UĞUR MUMCU' YA, YA DA NAZIM HİKMET'E DERLER. AMA TUTUP DA AMERİKALARDA PARA YİYİP G�BEK ŞİŞİREN, ZAVALLI İNSANCIKLARI TİMSAH G�ZYAŞLARIYLA KANDIRAN HACI HOCA TAKIMINA OLSA OLSA SAHTEKAR DERLER. AYDIN OLMALI Bİ İNSAN; ANCAK O ZAMAN BU �AĞDA D�Ş�NCELERİNDEN YARARLANILABİLİR... FETHOŞ HOCA İSE AĞLADIK�A BURNU KIZARAN BİR KARANLIKLAR LORDU:D)))))
NURAY C.YE Y�REKTEN KATILIYORUM...KIRO GİYİM ZEVKİNİZ ORTAYA �IKINCA G�L�C�KLERİNİZ ANİ Bİ KESİNTİYE UĞRADI SANIRIM OYSA YAZAR ARKADAŞ �OK G�ZEL TESPİTLERDE BULUNMUŞ...
ARTIK KABULLENİN BE ARKADAŞLAR, ARININ KOMPLEKSLERİNİZDEN, KAFANIZA KUŞ T�Y� DE KONDURSANIZ NE ENTELLEKT�EL OLABİLİRSİNİZ NE DE KIRO-L�MPEN İMAJINIZDAN SIYRILABİLİRSİNİZ...YARALARINIZ Y�Z�NDEN GOCUNUP DURMAYIN EN MASUM ESPRİLERE BİLE...
SİZE MUTLU CEMAAT HAYATI DİLEMEKTEN BAŞKA ŞANSIMIZ YOK...
BU �LKEYE VE G�ZEL ODT�YE DAHA FAZLA G�LGE ETMEYİN BAŞKA İHSAN İSTEMEZ...
BİR GEYİK MUHABBETİNE KARŞI BİLE BU KADAR TAHAM�LS�Z OLMANIZ CANIMI SIKTI ONDAN SALDIRIYA GE�TİM, YOKSA PEK DE UMRUMDA DEĞİLSİNİZ...HEPİNİZE NURLU G�NLER :P
önemi var - 07.03.2007
metnin tamamıını olmasa da bircogunu okudum..yapılan sınıflandırmalarda muhendislik erkekleri ve fetullahcı diye tabir ettigi erkek grupları bir takım söz grupları ile aÅ?Å?aÄ?ılanmıÅ?tır.. konu dagıtılıp daha cok , insanların tarz ve yasam bicimleri ile ilgili bir alay halini alıyor.. bundan ötesi, hayatta ilgiyi dikkati daha cok cekmesi gerken konular varken boyle boÅ? iÅ?lerle ugraÅ?ılması üzücü... zaten insanları belli bir grugun icine sokmak da mantıksız... kimsenin ne yapıp ne dusunecegini allahtan baska kimse bilemez... Å?imdi bu yorumu yaptım diye beni muhendis ya da fetullahcı tip diye tanımlanan erkek grubuna dahil ediceksiniz ama boyle biÅ?i yok.. sadece olmaması gereken Å?eyleri biraz anlatmak istedim..kızlarla ilgili olanını okumadım..umarım onda da boyle alaylı ve aÅ?Å?aÄ?ılayıcı ifadeler yoktur..
bu yorum sistemi iyi biÅ?i olmuÅ?...saygılar
kumbazın ali - 07.03.2007
Azra arkadaÅ?ıma ve "çok önemli" adı altında yazan kiÅ?iye. yorumlarınız iki açıdan da sorunlu, her iki tarafta sorunlu. Fetullahçı dediÄ?iniz kiÅ?lerdenim ve cemaat evi dediginiz evlerden birinde kaliyorum. Ama yazınızı okurken rahatsız olmadım. Belki siz bilmiyorsunuz ama Fetullah Gülen'in bu ülke gençliÄ?ine sunduÄ?u en önemli Å?ey hoÅ?görülü olmaktır. Yazınızı da bu çerçevede deÄ?erlendiriyorum. Kendisini benim gibi Fetullah Gülen hocamıza yakın hissedenlerin yapması gereken aynı Å?eydir diye düÅ?ünüyorum. DiÄ?er gruplarin alınganlık göstermeyip bizlerin göstermesi doÄ?ru olmaz.
"ne önemi" var adlı kiÅ?inin yorumu da oldukça sert ve provakatif. BahsettiÄ?i entellektüelliÄ?e yakıÅ?mayan bir yorum. üstteki sadece bir yazı ve herkesi tiye alan bi yazı. DuygusalıÄ?a kapılmadan, hoÅ?görülüÄ?ü elden bırakmadan, Fetullah Hoca'mızın bize sunduklarını unutmadan okumalıyız.
Saygılar
Ahmet Kazan - 08.03.2007
Makina mühendisliÄ?i öÄ?rencileri için böyle genelleme yaparak aÅ?aÄ?ılayıcı cümleleri kurma hakkını sana kim veriyor merak ediyorum doÄ?rusu.
BuÄ?ra - 08.03.2007
FotoÄ?raf hiç olmamıÅ?;yazı fena deÄ?il,okumak kimseye birÅ?ey kazandırmaz o baÅ?ka..
serkan talaslıoÄ?lu - 18.03.2007
Adının içinde "odtü" geçen bir gazetenin ciddiyetini koruması açısından belirli kiÅ?i ve zümrelere (yukarıdaki yazıda bariz bir biçimde ön plana çıkan mühendis erkekleridir bu zümre) karÅ?ı aÅ?aÄ?layıcı tabirler kullanılan bu tip yazılar hakkında sert önlemler alınması gerektiÄ?ini düÅ?ünüyorum. EÄ?er bu gazetenin "bazı" bölüm kantinlerinde dönen "bazı" seviyesiz geyiklere ev sahipliÄ?i yapması ve eÄ?er bu gazetenin "dingo'nun ahırı" kıvamına gelmesi istenmiyorsa...
Erdem Erkılıç - 08.03.2007
vo vo vooo
yavas olun yavas..
adi uzerinde geyik bunlar..
anlamam ne diye ciddiee alirsiniz kiiii :)
eylenin ... gulun gecin otesii yalan
ceng etmeyin yani
Sevisin
Ne demis atalarimiz :
Ceng etme Sevusss !!
siz de ole yapin
Devin Bahceci - 08.03.2007
yazdıÄ?ının yazının içeriÄ?ine lafım yok .yazdıkların tamamen sana ve gozlemlediklerine ait. ama yazında kullandıÄ?ın betimlemeler erkekleri kategorize ederken baÅ?vurdugun ayrımlar. ve bu ayrımları dayandırdıÄ?ın deÄ?erler çok yanlıÅ? bir çok kiÅ?iyi yazında aÅ?Å?Ä?ılamıÅ?sın keÅ?ke biraz daha yumuÅ?ak bir dille yazsaydın.tespitlerin kısmen doÄ?ru olsada yazım tarzın ve dilin çok yanlıÅ?.
gazeteodtulu yonetilerine: daha dikkatli ve titiz bi denetimden sonra makalelerin yayına koyulmasını rica ederim . burası yuzlerce kiÅ?ini izlediÄ?i bir yer. ehil olmayan kiÅ?iler burda kafasına gore at kosturumaz.!!!!!
umut - 08.03.2007
yalan mı?onlar hep kumaÅ? pantolon ve gömlek giyiyorlar...neden bunun belirtilmesinden rahatsız olundu anlamadık walla...keÅ?ke böyle gereksiz Å?ekilci ayrıntılarda ısrar edip insanları kendilerinden soÄ?utmasalar...Å?imdi iyi mi oldu yani böyle kıyafet mevzsunda ısrar ederek?????hani hoÅ?görü??bizce asıl hoÅ?görü böyle gereksiz ayrıntılarda ısrar etmek Å?öyle dursun denildiÄ?i gibi iÅ?leri kıolaylaÅ?tırmaktır...yani yazar arkadaÅ?ımız onlar için kullandıÄ?ı ifadelerde sonuna kadar haklı....durum budur...
yeÅ?im - 09.03.2007
ArkadaÅ?ım sana Å?unu söyleyeyim, eÄ?er o abazan dediÄ?in mühendislik öÄ?rencileri olmasaydı belki sen bu yazıyı yazamazdın bile. Bir makina öÄ?rencisi olarak söylemeliyim ki, etrafımdaki her iki erkek makinacının birinin sevgilisi var, Å?imdi bu adamlar mı abazan oluyor. Tamam yani belli bir ünümüz var ama, aramızda geyik yapmak için kullandıÄ?ımız bir Å?ey bu, geyiÄ?i yapılır ama böyle yazılı olarak çıkarılması hiç iyi olmamıÅ?. Zaten bu gazeteye de güvenim giderek azalmaya baÅ?ladı. Klavyeyi bulan yazıyor kardeÅ?im, e iyi o zaman ben de yazayım. Bir de editörünüzü de tebrik ederim. Resmen küfretmiÅ?siniz makinacılara utanın birazcık yahu.
Sonuç olarak, biz İİBFye ıraÄ?ız, İİBF de bize ırak. Bu kadar kesin tespitler yapmak için biraz araÅ?tırma yapmak gerekir. Her akÅ?am girip de yemek yediÄ?in o çarÅ?ıda oturan çiftlere git de bir sor bakalım, kaç tanesi mühendislikten? Bir daha da edebini takınarak konuÅ? bence. Ben de burada İİBFci erkekler çıtkırıldım bikbikçiler diye yazmasını bilirim, ama o kadar detaylı bilgiye haiz olmadıÄ?ım için yazmıyorum, ki bilsem de yazmam, çünkü birileri rencide olabilir.
YiÄ?iter HoÅ? - 09.03.2007
Makine mühendisliÄ?inde okumakta olan bir kız öÄ?renci olarak bölümüm hakkında bu Å?ekilde konuÅ?mana çok kızdıÄ?ımı belirtmek istiyorum. İthamların çok çirkin ve asılsız. ODTÃ?'lü olmayan mühendisler nasıldır bilemem ama en azından yazdıÄ?ın Å?eylerin hedefindeki insanların birer ODTÃ? öÄ?rencisi olduÄ?unu hatırlasaydın bazı basit genellemeleri kullanamayacaÄ?ını farkederdin diye düÅ?ünüyorum. O ithamlara inanan arkadaÅ?lara da, geyik yapmadan önce bir-iki makineci veya mühendis tanımalarını tavsiye ederim.
ayÅ?egül - 09.03.2007
YeÅ?im'e katılıyorum.Onlar da hep öyle giyiniyorlar.Ne var yani.Ã?nemi Var'a da katılıyorum.Ben hep katılıyorum zaten.
ilkay - 09.03.2007
çok komik yaaa
süper tespitler brravvo yaniii;)
çok eÄ?lenceli:)
fatma - 09.03.2007
Makinacılarda durum abazalık degildir sayın diger odtülü ögrenciler.. Ama sana inanmıyorum ben kendim gözlemleyeyim olayın ne oldugunu diyorsanız, hepinizi ME307 dersini almaya davet ediyorum.. Bakalım o ara kac kızla göz göze gelebileceksiniz.. Denemesi bedava:D
geldim,gördüm,cemkirdim.. - 09.03.2007
Yazar arkadaÅ?ımızın yaptıÄ?ı Å?ey kiÅ?ilerle ve ideolojilerle alay etmek, onları ezmek ve aÅ?Å?aÄ?ılamaktır. Tercihlere her ne olursa olsun saygı duyulmalıdır . Mühendis arkadaÅ?lara ise abazan gibi sıfatlar hiç yakıÅ?mamıÅ?tır. Umarım gazeteodtulu yöneticileri bu yazıyı kaldırırlar. Hiç yakıÅ?tıramadım. Arabası olan erkeklere yönelik muamelesi ise kıskançlık krizine giren birinin "ben bu adamları nasıl ezerim" çırpınıÅ?ından baÅ?ka bir Å?ey deÄ?ildir.
Yazar arkadaÅ?ı destekleyenler ise bana dokunmayan yılan bin yıl yaÅ?asın durumundan bi an önce kurtulmalıdır. Olay geyik sınırını aÅ?mıÅ? bile..
Enis - 10.03.2007
çok güzel yazıydı ..diÄ?er 2tane yazını daha okudum onlar kadar bu da faydalıydı elbette(?)
her kategoride bir önermemezlik gördükten sonra kendi adına bir kategoriyle kendi reklamını yapacaÄ?ını sanıodum ama yokmuÅ?...:) kızlar abazan kalacak buna bakarlarsa valla (dolayısıyla erkekler de)
el etsen gelir deyiÅ?i de gerçeklik payı sahibi olmakla beraber biraz kırıcı olmuÅ? be abicim
umarım beÅ?eri dıÅ?ında (ki o ait olmadıÄ?ım bir bölümle sınırlandırılmıÅ?) her katagoride kendimi biraz bulmam da acı olsa gerek :(
kemal - 10.03.2007
Komik olmak uÄ?runa bile olsa bu kadar saldırgan yazılar, insanda eziklik göstergesidir. Eminim senin de en az bir mühendisin (ki kesin makinacıdır) veya bir arabası olan arkadaÅ?ın peÅ?inde koÅ?an kız arkadaÅ?ın vardır. Halk arasında senin yaptıÄ?ına "kıskanmak" denir.
Genelleme yaparken dikkat etseydin bu kadar tepki almazdın.
BarıÅ? - 10.03.2007
ArkadaÅ?lar,
Mühendisler hakkında yazdıklarınızda maalesef mizah yapayım derken insanları rencide etmiÅ?siniz. Ã?ok baÅ?arısız olmuÅ?. Ben de makina mühendisliÄ?i öÄ?rencisiyim ve hiç hoÅ?uma gitmedi yazının içeriÄ?i. Mizah olsa gülüp geçilir ama resmen yerin dibine sokmuÅ?sunuz bu insanları. Unutmayın ki, ODTÃ?'lü mühendisin Türkiye endüstrisine katkısı yadsınamaz. Bu insanların yükü aÄ?ır fakat sizin mizah yapayım derken bahsettiÄ?iniz tarzda insanlar deÄ?iller. Sosyalliklerinden geri kalmazlar. Ã?oÄ?u mühendislik öÄ?rencisi arkadaÅ?ım, en az bir sosyal etkinlikte sürekli yer alır ve çoÄ?unun da kız arkadaÅ?ları vardır.
Yazılarınızı yazarken lütfen biraz daha dikkatli olun. Gazete Odtülü'nün kalitesini düÅ?ürecek içerikten kaçının derim baÅ?arınız için.
EMRE İMER - 10.03.2007
arkadaslar bu,özgür ve demokratik bir gazete.herkes düÅ?ündüÄ?ünü yazabilir.....lütfen biraz hoÅ?görülü olalım.....alt tarafı geyik...
önemi yok - 10.03.2007
Bir kez yazıyı hiç araÅ?tırmadan yazdıÄ?ın belli. Makine müh. az kız olduÄ?u demek kimsenin kız arkadaÅ?ı yok demek deil, abaza olduklarını söylemek de hiç deil. 4. sınıfım bu okulda ki en güzel kızları (ki --makinacıyım--) tanırım hepsi de arkadaÅ?ımdır ya hep makinacılarla yada inÅ?aattan arkadaÅ?larla takılırlar. Mühendisleri ne sanıyosun ki? hayatında kız görmemiÅ? insanlar mı? valla bu konuyu biraz daha araÅ?tır derim, hiç mi hiç bu konudan anlamadıÄ?ın belli. Belli ki okulda 3-5 kiÅ?iyi tanıyosun. Ama asıl tahminim okuldaki güzel kızların hiçbiriyle tanıÅ?mamıÅ? olduÄ?un. 1-2 tanesini tanıyan bir kiÅ?i zaten böyle bi yazı yazamaz.
B. - 10.03.2007
Makine mühendisliÄ?i son sınıfta bi kız olarak ayrıca bir makine mühendisi sevgilisi olarak yazına çok da onay vermediÄ?imi belirtmek isterim. Yazdıklarınla (belki de esprili olmak uÄ?runa) 4 senedir beraber okuduÄ?um tüm arkadaÅ?larıma ve geriden gelenlere aÄ?ır sözler söylemiÅ?sin. Bu konuda tüm makineye (kız erkek farketmez) özür borçlu olduÄ?unu düÅ?ünüyorum. Ayrıca yazının tamamındaki genellemeler de baÅ?ka insanları kırabilir. Sen iyisi mi kızları ve erkekleri yani tüm insanları gruplandırma iÅ?inden bir an önce vazgeç.
nazlı - 11.03.2007
biz makinacıları tanımadan böyle atıp tutman hiç hoÅ? deÄ?il.Tamam bölümümüzde erkek sayısı çok olabilir ama senin gibi bilmediÄ?i konularda atıp tutan kiÅ?i sayısı neredeyse sıfır.Anlayana!
HGI - 11.03.2007
eveeettt... Onur farklı bir yazı olmuÅ?... bunu söylemek lazım... lakin hatun tavlama tiyolarında ufak kıymıklar ile idare edip hatunları "snob" ve "arrogant" (züppe ve burnu kalkık - TRsi varken!) moduna getirmiÅ?tin.. poh pohlamıÅ?tın inceden inceye odtülü hanımları yani.. peki erkeklere gelince neden kıymıklar yerini mapushane Å?iÅ?lerine bırakmıÅ?? yazıyı okurken eÄ?lendim.. eÄ?lenmedim deÄ?il... ama hatun a ayrı erkek e ayrı… ı ıh olmamıÅ?.. sen de bir odtülü erkeksin.. futbolla aran pek iyi degil.. en azından stadyumkolik ya da erman-Å?ansal fanlarından yani IDDAACI DEGILSIN.. ENTEL DANTEL de DEGILSIN.. oyle olsan baskalarının acıklarını kendine malzeme yapmazdın milleti ezerek bunun adı geyik demezdin.. iktisatçısın.. yani MUHENDIS DEGILSIN.. kumaÅ? pantolonu kırk yılda bir giyersin o da zoraki.. ee demek ki ABI’CI de DEGILSIN.. sen de bizim gibi tabanway turizm, otostopzedeler derneÄ?i. uyesisin.. ARABALI DEGILSIN.. Beseri de 3 erkek var ve bunlardan da degilsin.. BESERİ ERKEGI DEGILSIN.. bu da sınıflandırmanı öldürüyor… ikinci grupta 5 tane daha grup demisin ve yedinci grup yok.. ben umut ediyorum ki sadece bu kadar degildir gruplar.. yoksa sen bir “odtülü erkek” sınıfına girmiyorsun… sadece sen degil.. sen, ben, Ahmet abi, huseyin hoca, salas meyhanedeki yorgo, kır kahvesindeki suleyman abi… bunlar hic bir sınıfa girmiyor o zmn.. lafım sana degil eksik sınıflandırmaya.. tabi bir de diger yazılarını okuduktan sonra buna bakınca bıraz hayal kırıklıgı oluyor insanda biliyor musun? Diger yazılardaki Onur a hic benzemiyor… diger yazılarını okumayanlar ın soyledigi gibi “prim yapmaya calısıyor bu eleman” yorumuna acık bir yazı olmus, üzüldüm... geyik yapmak baÅ?ka, Zaaflarla ya da Eksiliklerle dalga gecmek, ezmeye calısmak baÅ?ka.. bunu yazıya sinir oldugum icin degil, yazıyı sana yakıstıramadıgım icin yazdım.. ki Volkan da demis yazısında sadece senin degilmis yazı okuyucular ve GAZETEODTÃ?LÃ? Yayın Kurulu destegi varmıs o yuzden sana yuklenmek de olmaz.. bu tarz bi yazı (ezerek malzeme cıkarma) hiçbir ODTULUye yakısacak birsey degil ki sizlere yakıssın… ben bu sınıflandırmalardan birine uye degilim ne makine cıyım ne beÅ?eri üçlüsünden biri.. ne entel im ne iddacı ne de elhamdulillah abi’ci.. sanmayasın ki yaram var da gocunuyorum.. ben sadece GıcıK biriyim o kadar.. amacım laf sokmak ya da hıncımı cıkarmak icin yazmak degil, eleÅ?tirmek.. biliyorum ki bu yazıyı ilk okudugunda güleceksin tınlamayacaksın belki cok uzun oldugu icin sadece okumadan soyle bir göz atacaksın ama eger bi vakit gecer ve tekrar okursan ne anlatmaya calıstıgımı daha iyi goreceksin.. farkında olmadan hedef aldıÄ?ın insanların yerine bi koy kendini… muhendis gozuyle oku yazıyı.. sonra bir de abi’ci gözüyle… Arabalı gözüyle okursan sorun olmayacaktır zaten “abi koptum walla yaa” diyeceksindir sadece.. ince bir köprü var Å?u an korkulukları olmayan.. ve üstünde bir gazeteodtülü yazısı.. agır agır karsıya gecmeye calısıyor bu yazı gelen “sinir dolu” “bilip bilmeden yazılmıs” yorumlara ragmen.. ilerliyor.. karsı kıyıdaki ‘baÅ?arı’ ya ilerliyor ama ezerek cıkardıgı espriler o kadar aÄ?ır geliyor ki ona ve o köprüye, o emin adımlarla ilerlese de köprü onu taÅ?ır mı bilinmiyor.. İstemeden fark etmeden de olsa bu aÄ?ır yükle karÅ?ıya geçmeye calıÅ?mak, bırak karÅ?ıya geçmeyi denemeyi o yükü sırtlanmak bile odtülü ye yakıÅ?mıyor.. Odtülünün geyik ile ezme arasındaki farkı bilmemesi de beni çok üzüyor…
GiciK @ eDirne - 11.03.2007
bir yazıda fetullah gülen-radikal islamcı-baÅ?örtülü yobaz gibi yorumlar geçmezse, bu kadar tutmuyor ve yorum gelmiyor. iÅ?inizi yapıyorsunuz onur bey, reyting iÅ?te.. keÅ?ke ideolojileri mizaha alet etmeseden denesek bunları, olmuyor deÄ?il mi? bu kadar tutumuyor yazı öyle olursa.. son iki sayıda hep aynı mevzular, birbirlerine saygısızca davranan iki grup, ezilenden yana olduÄ?unu söyleyerek ezen insanlar, özgürlükler üniversitesi adı altında dayatmalar.. ODTÃ? muhteÅ?em bir yer, bozmak için çaba sarfetmeyin lütfen...
burak - 11.03.2007
Ya feci güldüm.Gözlükler süper bu arada:P
Emre Gırç - 11.03.2007
yorumlardan, bu yazının erkeklerin nasıl da bi yerlerine dokunduÄ?u oldukça açık bir Å?ekilde görülüyor..hatun nasıl tavlanır yazısında ise olumsuz yorum yazan kiÅ?ilere erkekler tarafından "aman canım, siz de abartıyosunuz" Å?eklinde bir tepki vardı..ilginç tabi..
yorum yazmak için bu yazının da yayınlanmasını bekledim..iki yazının da "geyik" kelimesi altında yazılıp, öyle okunup, anlaÅ?ılması gerektiÄ?i söyleniyor..alt tarafı odtülü gençlik eÄ?leniyor ne de olsa..
ancak kiÅ?ileri kategorize edip, bundan da eÄ?lenmek için pay çıkartmak acı[nası] bi durum..bu yazıyı yazan ve daha pek çok insanın içinde nasıl yaralar var ki, baÅ?kalarını ötekileÅ?tirdikçe, kafalarındaki bir kalıba sokmaya çalıÅ?tıkça, kendilerinde gördükleri eksiklikleri baÅ?kalarında olmaması gereken Å?eyler olarak görüyorlar..kendilerinden farklı olanları sözde komiklik olsun diye olan ama aslında ayrımcı düÅ?üncelerle, ne yaptıklarının farkına hiç varmadan, kolayca yargılıyorlar..
onur da bu yazılarıyla hem kendi kafasındaki düÅ?ünceleri hem de benzer zihniyet ve anlayıÅ?taki kiÅ?ilerin kafalarındaki yargıları perçinlemiÅ? oluyo..
yorumlardan birinde geçiyor, "koyduÄ?u fotoÄ?rafla bile, nasıl da farklıyım imajı çizmeye çalıÅ?ıyor" diye..bu da yazar açısından hoÅ? bir çeliÅ?ki unsuru tabi..
yok - 11.03.2007
Yazında yazım kurallarına uymaya ve anlatım bozuklukları yapmamaya çalıÅ?saydın keÅ?ke. En azından daha okunaklı olurdu.
feyza - 12.03.2007
İTHAMLARINIZ �OK �İRKİN ONUR BEY! AHEAUHEUHAEHA
Bravo eylendirici olmuÅ?.
Ne kadar .oktan Å?ey varsa kendimde toplamıÅ?ım bu yazıyı eleÅ?tirebilecek kadar mükemmel olabilmeyi o kadar çok isterdimki =(
Adil Hüsrev TEPE - 12.03.2007
Hakaret, aÅ?aÄ?ılama, Å?udur budur hiç girmeyeceÄ?im ancak her ne kadar mizahi bir yazı olsa da, yer yer konuÅ?ma diline yer verilmesi gerekse de, gazeteodtulu.com gibi bir yerde Türkçe'nin bu denli katledilmesi beni gerçekten çok üzdü. Biraz daha dikkat edilemez miydi sanki? Åžurada topu topu kaç yayın organında güzel Türkçe okuyabiliyoruz zaten?.. Yoksa sadece ben miyim böyle bozuk Türkçe ile yazılan yazıları okurken gerilen, bu durumun uzun vadede doÄ?uracaÄ?ı sonuçları görebilen?
EÄ?er siz uÄ?raÅ?mak istemiyorsanız lütfen yazıları önce bana yollayın, ben düzeltip size yollarım. Hiç sorun deÄ?il. Yeter ki anadilimize sahip çıkalım...
En azından ODT�'de...
Hakan - 12.03.2007
sınıflandırma yetersiz kalmıÅ? kendine sınıf bulamayan arkadaÅ?lar var bu arada yazıların çok eÄ?lenceli özellikle hatun nasıl tavlanır
emircan b - 13.03.2007
Åžu uÄ?raÅ?tıÄ?ınız meseleyi anlamıÅ? deÄ?ilim.espri yapıcam diye dini kininizi kusmuÅ?sunuz. Helal olsun!!! Size ne ne giyer ne giymez millet Allah allah yaaaa...Ha bu arada ...bilmem neresinden pantolonu düÅ?ecek gibi giyinenlerdense kumaÅ? pantolon giymeyi tercih ederim....sövene dilsiz dövene elsiz..size de tavsiye ederim...eyvallah
hack - 15.03.2007
çok güzel bi yazı olmuÅ? kalemine saÄ?lık :) makinacı ve fethullah gülen sempatizanları neden bu kadar alınmıÅ? anlayamadım.özellikle fethullah gülen sempatizanları...yalan mı?sosyallikten uzak olan (sinema,konser nedense tv yasak stv hariç,roman okumak yasak,'zaman' hariç gazete okumak yasak),abiye itaatte kusur etmeyen, konuÅ?urken söylemleri birbirinden farklı olmayan (üstad der ki...,hoca efendi buyurmuÅ? ki...vb.) insanlar...böyle bi insandan ne kadar saÄ?lıklı bi iliÅ?ki beklenebilir ki? çok saÄ?lam kaynaklardan gelen bi duyuma göre kot pantolon saÄ?lıÄ?a zararlı olduÄ?u gerekçesiyle yasakmıÅ? (kızlara pantolon külliyen yasak).o yüzden hepsi kumaÅ? pantolon giyiyorlarmıÅ?.umarız bu yoruma da alınmazlar :) zaten fethullah gülen hocaları da hoÅ?görüyü tavsiye ediyomuÅ?.böyle olmakda ısrar etmeseler de insanları kendilerinden soÄ?utmasalar...
lale - 15.03.2007
gazete odtülü denince ben de burasının güzel yazıların yer alacaÄ?ı kaliteli bir yer sanmıÅ?tım ki bu yazıyı okuyunca hepsi bir anda uçup gitti aklımdan. piyasadaki gazetelerden hangisine benziyor burası bir tahmin edin.
cumhuriyet_? yok deÄ?il.
radikal_? olur mu canım sen de.
zaman_? ne alakası var_?
posta_? o bile deÄ?il
gözcü_? evet doÄ?ru tahmin.
güzel yoldasınız hep böyle devam edin. çok büyük iÅ?ler yaptıÄ?ınızı zannetmeye devam edin. yaptıÄ?ın sadece gerçeklikten uzak tespitler.
- 16.03.2007
mizah basliginin altina siginip bi sey anlatmaya calismanin en kotu ornegi olmus.sen hangi gruptasin cok merak ediyorum.bence su gruptasin bisey oldugunu sanip hic bisey olamayanlardan.seni hic tanimadan hakkinda atip tutmaya devam edebilirim ve sayfalarca devam edebilirim.sorada biraz susleyip adina yazi derim.
onder - 16.03.2007
KurduÄ?u cümleler ve görüntüsü itibarı ile, arkadaÅ?ı önemsemeyin.. Herkes yazar oldu ülkede; bu da olsun. Herkes genelleme yapıyor; bu da yapsın. Bırakın kendi haline. EÄ?leniyor.
Mehmet İnal - 17.03.2007
ya yazı geyik amacıyla yazılmıÅ? bir yazı
bu kadar abartmaya gerek olmadıÄ?ını düÅ?ünüyorum
odtülü hatun nasıl tavlanırda çıktı hiç böyle tepkilerle karÅ?ılaÅ?ılmadı valla
tepkiye lüzum yok oku gül bitti
burdaki tüyoları ciddiye alıyosan zaten sormadan edemiyeceÄ?im odtü de iÅ?in ne
orda babalar gibi gazi dururken
ayrıca ne çok severmiÅ?iz yasaklamayı engellemeyi karÅ?mızdakinin önünü kesmeyi
benzer bi zihniyet sonucu bende sorgusuz sualsiz hoccam dan atıldım -ki muhafaza ne bi açıklama yaptı ne de baÅ?ka birÅ?ey
siz anca yazıları yok edin insanları o arenadan silin
bu zihniyet youtube.com u da yasaklamayı baÅ?ardı o da ayrı bir konu
abartmadan okuyun eÄ?lenin derim
daha fazlası deÄ?il
mustafa sercan sungur - 17.03.2007
ODTÃ?'lüler bile mizahı içine sindiremiyor.ArkadaÅ? düÅ?üncelerini açıklamıÅ?.KiÅ?ileri aÅ?aÄ?ılıyor diye arkadaÅ?ı eleÅ?tiriyorsunuz ama yazara açıkça hakaret ediyorsunuz.DüÅ?üncelere saygı göstermeyi öÄ?renmelisiniz.
X Bey'in "Y Bey seviyesizdir." sözüne karÅ?ı Y Bey'in açtıÄ?ı manevi tazminat davasında X Bey'in kiÅ?isel düÅ?üncelerini ifade ettiÄ?i için suçsuz bulunduÄ?u çaÄ?da yaÅ?ıyoruz.
DüÅ?üncelere biraz daha saygı lütfen.
Unutmadan,Fethullah Gülen seviyesizdir. :D
Adım Soyadım - 17.03.2007
Yazıda bir yanlıÅ?lık var.Elektrik-elektronik mühendisliÄ?i öÄ?rencisiyim.Bizim bölümde makine mühendisliÄ?inde olduÄ?undan daha az kız var.Kızların daha az ve zayıf olduÄ?u düÅ?ünülürse elektrik-elektronik mühendisliÄ?inde erkek baÅ?ına 95 gram (TansaÅ?'ta 100 gram) kız düÅ?üyor.
Aslında yazara "Bölümümüzde çok az kız var,maÄ?duruz.Lütfen yazılarında bu durumumuzu belirt de yetkililere bu sayede sesimizi duyurabilelim." diye makine mühendisliÄ?i öÄ?rencileri tarafından yanlıÅ? bilgi verildiÄ?ini düÅ?ünüyorum.Aslında asıl maÄ?dur taraf biziz ve makine mühendisliÄ?i öÄ?rencilerinin hakkımızı yemesini esrefle kınıyorum.
Saygılar.
Ã?mit - 17.03.2007
abi iide beni tanımlıan bi grup yokki burda :) eksik olmuÅ? baÅ?tan yazıver :P
M.S. :P - 19.03.2007
ya genç iÅ?in gücün yok mu senin bak ne güzel girmiÅ?sin üniversiteye Å?u devletin parasını boÅ?a harcama git adamakıllı iÅ?ler yap.kim nası isterse öyle halleder iÅ?ini.garip insan seni.bi de kendi kafana göre gruplara ayırmıÅ?sın bilinçsiz seni.neyse çocuk bize akıl lazım akıl.
dd - 19.03.2007
GAZETEODTÃ?LÃ? sokak aÄ?zı ile çıkarılan bir gazete ise tamam kabulümdür, mesele sadece içeriÄ?i geyik olsun ise inanın bana bu kadar geyik bir yazıyı , hatta daha iyisini birçok odtülü arkadaÅ?ım yazabilir. Bu nedenle yorumlar sadece içeriÄ?e dönük olmasın ve yazılarda sadece insanlar gülsün diye yazılmasın.
habo353 - 19.03.2007
peki mimarlık fakültesi erkekleri? hani tasarımdan anlayan yaratıcı erkek modelerinde napcaz?
baÅ?aque - 21.03.2007
Seni herkes tanıyor Onur Görünmez
Görünür oldun
Dikkatimi çekense hassas noktalara basmak sözkonusu hem de sonsuz bir cesaretle
Kendi fikrim aÅ?k hassas bir noktadır.
AÅ?ık olduÄ?unuz bir odtülü sizi tavlayabilir deÄ?il mi
Bu bir güçmüdür
Yada merak ederim yazılan yorumların hepsi yayımlanıyormu
Yayımlanmıyorsa burada bir medya gücü ve medyayı elinde tutanların istemedikleri yazıları sansür gücü de vardır
Küçük bir Odtü Medyası da olsa
Bir de tanınmak var mesela.Hassas noktalara dokunan kiÅ?inin kim
olduÄ?u merakı.Abi kim yazmıÅ? bu yazıyı.
Onur Görünmez yazmıÅ?.Evet kendisini artık tanıyoruz.
Seni bugün kütüphanede gördüm.Hemen tanıdım.Aksine gözlüklerin yoktu ve çokda sakindin.
Kütüphanede baÄ?ırmanı umardım efenim.Odtülü kadın ya da erkek nasıl tavlanır die:)
Ben açıkçası psikoloji öÄ?rencisi olarak Freud 'u çok iyi tanıdıÄ?ına kanaat getirdim
Ama merak ettim doÄ?rusu .Seni bu yazıya iten ne oldu
Herkes seni tanısın mı.Olabilir
Ama korkusuzluÄ?una hayret ettim.
Cesaretini kutlamak kadar, sana bir de bir terapi seansında Onur Görünmezi bu konuyu bu kadar magazinleÅ?tirecek kadar sakladıÄ?ı sırlarını tartıÅ?mak isterdim
Hepimiz aÅ?ık oluyoruz ve acıtılıyoruz.
Sanırım aÅ?ık olanları acıttın sen.
Tabiki yaramız var ve gocunuruz.
AÅ?kımızın matematiÄ?ini çözdün be helal olsun.
Ellerine saÄ?lık ve seni tanıyorum
Odtü Magazinin vazgeçilmezi oldun sen.
Onur Görünmez Odtünün medyatik yeni yüzü
Yayımlamassan medyanın gücü senin elinde:)
Hadi bakalım sansürden geçir bir kez daha
- 22.03.2007
evet yazı geyik amaçlı bir yazı yalnız yazarın kendi eksikliklerini ve ya içindeki nefreti, geyik adı altında insanların belaltına vurarak belirtmiÅ?.Sadece bu kısım yanlıÅ?.
Perit Cemal - 25.03.2007
burda olaylara ne kadar sıÄ? baktıÄ?ımızı görüorum.karalama politikaları bole giderse okumayacagım artık bu gazeteyi hem yazında bu kadar olayı gozleme dayanarak yapmıÅ? olman hoÅ? deil herkesin kendine göre bir dünya görüÅ?ü vardır ama bu kadar yaÅ?ayıp altında kalarak karalama yapmaya çalısıorsun biÅ?ey diyemem ama unuttuÄ?un biÅ?ey var tek eÅ?lilik en güzeli tek eÅ?li düsünen insanların olmayıÅ?ı ideal olan bence odur yoksa herkesi bekle ne o insan hiç mi saglıgını düÅ?ünmez kan vemeye bile giderken sordukları ilk sorulardan biri o konu nese yazın ülkedeki kısır siyaset gibi olmuÅ? bir çözüm bulmamıÅ?ssın bence zaten tavlamaktan yazıyı okumamak gerekirr diye düÅ?ünüorumm daha ciddi sorunlar varken burda bu yazıya yer verilmesi magazinsel ozelligin otesine gecememiÅ? gibi gozukuyor yakısmamıs odtu felsefesine ....
selami jet - 28.03.2007
Yazarın düÅ?ünceleri kendisini baÄ?lar - orası kesin. Ama bu kadar da gocunacak bi Å?ey göremedim yazıda. Bu kadar alıngan deÄ?ildik biz eskiden ya?!
kas-kus - 28.03.2007
yaw sen ne acınası bi durumdasın onu merak ettim ben... simdi koc "odtulu erkek nasıl tavlanır" demissin yazinin adina ama ben hicbir tavsiyeye rastlayamadım... hadi buna sans diyelim gecelim, bu yaziyi yazacak bir "erkegin" bir kızın bakıs acısına sahip olması gerekir, ee bunun icinde bircok kızla muhabbet etmis olmasi onlari cok ii tanimasi hatta bircok cesidiyle her turlu ani yasamis olmasi gerekir, ben senin yazdiklarini okurken boyle ozelliklere sahip olmadigini gordum... Bir turlu bu iliskileri veya arkadasliklari yasayamadigin icin de bi eziklik hissi olumus sende acidim vallahi... Kizlar ben size tavsiye verem mi, siz bakmayin bu elemana... okulumuz her ne kadar guzel acisindan fakir ve corak olsa da erkek mevzusunda ayni vehamet soz konusu degildir iciniz ferah olsun :))
the legend - 28.03.2007
kaç yorum aldiÄ?ini saymadim, ama bunlardan 2si iyi yazmiÅ?sin derken 8i olmamıÅ? demiÅ?. bu iki kiÅ?iden biri de "erkekler, ne oldu, gocundunuz mu?" deyip de yaziyi aslinda okumamıÅ? kızlar. eleÅ?tirildim, oley, okumuÅ?lar beni desen de, meyve veren aÄ?aç taÅ?lanir iÅ?te dememen gerekir bunun için. ha, halk basit bir kalabaliktir desen de burda yazanlar seni önemsedi ve onaylamadi...
Ben de olmamıÅ? diyorum, yukarida belirtildiÄ?i gibi, görüÅ?sel bir yazı olmuÅ?, erkek içgüdülerinden veya maddiyatindan deÄ?il de maneviyatina girip de yazman, geyiÄ?ine siyasi düÅ?ünceler karıÅ?tırman yazıyı arada bir yazı bırakıp istediÄ?ini anlatamayan yazı olmuÅ?. ki, bir düÅ?ünce anlatacaksan, o düÅ?ünceyi ne kadar dar anlatman gerektiÄ?ini bilmelisin, ben yazarim diyorsan, çünkü hayatin denkleminde sayamayacaÄ?in kadar deÄ?iÅ?ken var. hangi yönden anlattiÄ?ina karar ver, git bi daha yaz getir bence...
farkli bir kiÅ?ilik istiyorsaniz söyleyeyim: futbolla veya baÅ?ka körelten bir sporla alakasi olmayan, boÅ? hayat muhasebesi ve felsefesi yapmayan ancak kiÅ?ilerin görüÅ?lerini dinleyen, anlamli sanat eserlerini irdeleyen, kiÅ?ilerin veya düÅ?üncelerin tek kelimeyle "-izm" le basitleÅ?tirip de anlamindan saptirmayan, duruma göre elbise giyen, "ölümün adaleti'ne inanan" böylece kendisine yapilmasini istemediÄ?i birÅ?eyi baÅ?kasina yapmayan ve herkesin hakettiÄ?i Å?ekilde yaÅ?ayacaÄ?ını -sebep/sonuç- düÅ?ünen, midesi bulanana kadar metal dinleyip de halkının sesine de kulak veren, arabası olup da Bilkent'in boÅ? insanlarindan nefret eden -kızlari Odtüdeki kızlardan bakımlıdır, bu nedenle güzel gözükürler-, sadece anlamlı bulduÄ?u zevkleri için para harcayan -starbuckta 10lira, kantinde 0.6 lira-, beÅ?erici olamayacak kadar asosyal ama bir o kadar da anlamli muhabbet eden, amerikan'ın boÅ?luÄ?unu ama gücünü bilip de her an her dakka RTE'ye ölüm, kahrolsun amerika diyip de kardeÅ?lerim arkamdan vurun ama yine de kardeÅ?imsiniz, biji humanity! diye zamansiz laflar etmeyen, kendi halinde bir mühendislik öÄ?rencisi. bulaÅ?mayana zarari veya faydasi olmaz, yeri geldiÄ?inde düÅ?ünce belirtir. ama en önemlisi el sallayana gidecek kadar kanı bacakarasinda toplanmıÅ? biri deÄ?ildir.
yani?
mühendis olacak benim oÄ?lum - 07.04.2007
iÅ?te hakiki odtü öÄ?rencisine yakıÅ?acak yorumu yapmıÅ? yukardaki bayan..umarım sizin yorumunuzda bahsettiÄ?iniz katagoriye koyar herkes kendini...buarada oÄ?lunuza slmlar:...ideal kiÅ?ilik..:D
esra - 07.04.2007
"televizyon iÅ?gal edileceÄ?i için senin dizi mizi iÅ?leri yalan olur, baÅ?tan diyim bak! Ne “yalan rüzgarı”n kalır ne “cesur ve güzel”in ne de “mahallenin muhtarları”n ona göre! Okulda da geceleri unut en azından."
ArkadaÅ? bu diziler yayından kalktı. anlaÅ?ılan sen bi on yıldır inekliyon.
deniz algan - 08.04.2007
Sınıflandırma tarzın çok fazla abartılı...Bunu geyik olarak yaptım diyorsan eyvallah...ama gercege dokunduysan biraz eleÅ?tirilerim olucak..
Åžimdi ben futbol(yada spor dalları diyelim..hepsini severim) hastasıyım, arabam var,tiyatroyu çok seviyorum, birçok klübe üyeyim.haftada 1-2 kitap okurum..yabancıdilerle aram çok iyi,ortalamam ve her daim yanımda ve aklımda olan kız arkadaÅ?ım en buyuk hazinelerim dersem beni hangi sınıfa koyucaksın merak ediyorum..ve daha saymadıÄ?ım özelliklerim...
inan bana senı bilmem ama ; odtuluye odtulu sıfatını veren bu çok yönlü oluÅ?umuz ve hiçbirini birbirine karıÅ?tırmayıp iÅ?imizi en iyi Å?ekilde yapmamız...Ã?oÄ?unluÄ?unda boyle olduÄ?unu biliyorum..Lütfen degerli bir kesime hitap ederken önce gercekleri düÅ?ünüp sonra kaleme alın...
yazı hayatında baÅ?arılar...
Realist.. - 12.04.2007
MÃ?TEVAZİLİK diye bir kullanım yoktur. DoÄ?rusu TEVAZU olacak. Ã?ok rahatsız oluyorum ya. Düzgün kullanır mısınız lütfen, bu sefer herkes yanlıÅ? kullanıyo. Yayın kurulunda bir tane bilen yokmuydu yahu, pes doÄ?rusu yani.
mikail gürbüz - 12.04.2007
hocam tebrikler gayet ii sınıflandırma yapıyorsun
bir arada yurtlarızı sınıflandır yaa oralardan da sana gayet ii malzeme cıkar
tebrikler
mehmet - 13.04.2007
helal olsun yaff... kendimle gurur duydum inÅ?aat öÄ?rencisi olarak...
Abazan power forever:P
Cao - 06.07.2007
Hocam valla ne bu eleÅ?tiriler ya hiç mi gülmeyelim eÄ?lenmeyelim. Valla makineciyim ben de en çok lafı bizim kesim yemiÅ? ona bile çok güldüm güzel yazmıÅ?sın... Kimsenin inancına düÅ?üncesine de dokunan yok ayrıca, nedir insanların bu kadar gücendiÄ?i? Burdan tüm bayan arkadaÅ?lara seslenmek istiyorum yazıda biraz abartılmıÅ? makinede abaza olmayan da çok erkek var çekinmeyin gelmekten :) :)
CemÅ?it - 08.08.2007
İnsanları bu kadar kategorize ettikten sonra çıkıp PKK ya bölücülük yapıyo demek artık kimsenin haddi deÄ?il.
Ali Aydin - 15.09.2007
KIZLAR İ�İN YETERLİ. OLAN
DUYARLILIK
Ã?ZGÃ?VEN
PARA
KARİZMA
S�PER Bİ LAF YAPMA YETENEĞİ
BAŞTA KIZI İPLEMEMEME KIZI �İLEDEN �IKARIR Kİ ARTIK NE YAPTIĞINI BİLMEZ HALDE PERVANE
SONRADAN KESKİN ETKİLİ AMA �OK SEYREK İLTİFATLAR AMA DOZUNDA,EMİN OLMASIN YOKSA �LD�N�Z:)
FDFDFD - 18.09.2007
yorumların çok güzel:Dkoptum yaaa.ama haklısın makine bölümlerinde kıs pek yok.:)ama mühendisleri harcamana bosuldum dogrusu ben de kimya müh. okuom çünkü.biz de de erkek yok tam tersine:)))ama gruplaman iii olmuÅ?
aslı - 23.09.2007
ne alaka abicim, yazının tamamı baÅ?arılı deÄ?il, bi dolu hata ve eksik var ama, mühendislik bölümleri(özellikle insaat makina elektronik-en maÄ?dur üçlü) için sözyledikileri kelimesi kelimesine doÄ?ru. hocam ben elektronikten mezun olalı on sene oldu.
Aynı durumdaydık.
Bi gün makina elektronik arasındaki köhne metalürji kantininde üç buçuk saat oturduk kantine gelen 150 kiÅ?iden dördü bayandı. Onlarda bizim bacı gibi gördüÄ?ümüz güzel olmayan ama temiz ve terbiyeli bölümdaÅ? kızlarımızdı. Oturduk saydık belgeledik.
Olayın özü bu: bize biraz gülen ve kıymetimizi anlayan bi kız için köle oluruz, ha bide hemen evlenmeyi düÅ?ünürüz. Ã?yle de olu ama fena olmadı hani:) Keyfim yerinde gerisi geyik.....
iboberk - 18.10.2008
yha maden fetullahcıları koruyosun burda ne iÅ?in var senin yhaw evet doqunmuÅ?tur ama doru olarak dokuÅ?muÅ?tur tmm madem bu kada tarafcısın ne iÅ?in var senin burdaa
Şüeda - 02.02.2009











