Hocam unuttuÄ?un bi Å?ey var. eÄ?er ODTÃ?'lü bu hatunların peÅ?inden gelmesini istiyorsan bir de onlardan zeki olduÄ?unu gösterecn onlara...
Tolga Ardıl - 19.12.2006
abicim o kadar yazmıÅ?Å?ın bar isimlerini ama bi o mükemmel rembetiko u yazmaı unutmussun hatırlatıım dedim..:)
mert mert - 20.12.2006
Hocam kızın odtulusu odtusuzu olmaz bu biirr... Kız dedigin canlı turu sınıflandırmaya gelmez bu ikiiii... Hala sen kız arıyosan, sana hicbi kız gelmiyosa zaten bırak artik taktik falan yapmayı en iyisi mi git �L bu da üüüüç...
Bi taktik de benden... Sen --relax-- ol be hocam sen kendin ol onları sallama bak nasıl geliyolar sana...
ce-metu - 19.12.2006
valla gecenin bu saatinde beni baÅ?ka hiçbiÅ?i böyle neÅ?elendiremezdi. en büyük okuyucun benim abi ama tüyoları pek uygulamıyorum o baÅ?ka. bi de abi sen mühendisliklerde kız yok diyosun ayıp ya hakaret ya bu bizim kızlara gel bak inÅ?aata odtünün en güzel kızları az da olsa bizim bölümde deÄ?ilse ben de anlamıyorum kızdan. ha olmadı kimya mühendisliÄ?ine de mi hiç gitmedin abi be allahnı seversen biraz mühendisliklere de uÄ?ra. ama seviyoruz seni yine de çok güzel yazıyorsun tüyolarını bekliyoruz. ha bi tüyo da ben verem bari: kıza aÅ?ık olma (olsan da belli etme) kızı kendine aÅ?ık et.
muhammet kızıl - 19.12.2006
yazının altına düÅ?tüÄ?ünüz nota raÄ?men ve hatta yüzünden demeliyim ki bu ne biçim EÄžLENCE!!!yazıların %60nın kadınlar tarafından yazılmıÅ? olması böylesi bir cinsiyet ayrımcılıÄ?ı ve çirkinliÄ?ine mazeret gösterilemez heralde....kadın erkek iliÅ?kileri hakkında bu kadar sıÄ? saptamalara bir son vermek lazım bence. hele ki böyle bir sitede yine bu gibi cinsiyetçi tavırlarla karÅ?ılaÅ?mak çok üzücü!
burçin - 20.12.2006
Burçin'e, sanırım yaÅ?amı çok fazla ciddiye alıyorsun ya da gazeteodtülüyü ilk defa okuyrsn.ben de bir kadınım ancak yazılanlara çok güldüm, tabiki katılmdgm yer var ama olması gerken de bu.kadınlarla yeryer alay edilmis belkide biraz gercege yakin olması kizdirms olabilr seni. cinsiyet ayrimciligndan kastin ne anlmadim. eger odtuu erkekler nasil tavlanir yazilarinda da erkeklerle alay etmezlerse o zamn haklisin, onun haricinda su anda 70 yasindaki huysuz,hosgorusuz,derinlik olmadan basbagiran kadın imaji ciziyrsun..
Gökçe Yalçın - 20.12.2006
hadi oradan!
kendin kapmıÅ?sın mis gibi beÅ?eri kızını sonra atıp tutmak, kızları sınıflandırmak kolay deÄ?il mi! :P
senin taktiÄ?i uygulayan evde kalır benden söylemesi :)
Å?arkılı türkülü dipnot: ''beni kategorize etme...''
sevgiler, Å?ekerlemeler...
ada - 20.12.2006
hocam naptın sen ya bizim bölümde(kimya mühendislii) erkekten çok kız var bari kimya dısındaki muhendislikler de :)
bu arada sınıflandırma çok gusel ozellikle sakarya kızları bomba olmuÅ?..
bende yarın bi beÅ?eriye kantinine ugriyim. (bkz:niye ismini vermek istemiyo :P )
ismini vermek istemeyen yorumcu - 21.12.2006
ya bizim dönemde bi gariplik var, ya da gıdada gerçekten çok kız var: mühendislik kızlarıyla ilgili bölüme katılmamakla beraber ;) gerçekten çok güldüm. özellikle de girizgaha...
Ezgi - 22.12.2006
ya iÅ?letme kızlarının yanında sosyolojinin esamesi okunmaz. az birÅ?ey sizi bizim iÅ?letme kantine alalım, ancak bizimkiler havalıdır ona göre:))
Aysel Ersönmez - 22.12.2006
abi dediÄ?in herÅ?eyi uyguladım ama bitürlü bi beÅ?eri kızı ayarlayamadım.sen nasıl becerdin bu iÅ?i yaa!! çok zor durumdayım,ne olur bir yardım eli uzat..
pagan - 22.12.2006
Hay çok yaÅ?ayın emi:)))
Eski bir HÃ?'lü olmama raÄ?men "gazeteodtulu" sitenizi çok sevmekle ne kadar haklı olduÄ?umu bana birkez daha gösterdiniz:)) çok güldüm çooook:)
KeÅ?ke Å?imdi geriye dönebilsem ve sizlerin arasına katılabilsem:) Yukarıdaki taktikleri uygulayıp fırça bile yemeye razı olabilirdim:)))
Hepiniz kendinize çok iyi bakın sevgili öÄ?renci arkadaÅ?larım:)
İlker ALTINIŞIK (Deniz Astsb.)
Kuzey Deniz Saha KomutanlıÄ?ı
Harekat BaÅ?kanlıÄ?ı
KASIMPAŞA /İSTANBUL
İlker ALTINIŞIK - 22.12.2006
Odtü kızlarına deÄ?erinden fazla önem veriliyo ve hepsi kendini biÅ?ey zannediyo.Ã?ok deÄ?il 10 sene sonra abazalıktan çıkacak olan sivilcelerini sıkıyo olacaklar ama erkek nerdee.KöÅ?eli taÅ? arasınlar baÅ?larını vurmak için.Bütün erkeklere uyarımdır Odtü kızlarını bırakın hepsi evde kalsın...
tripod - 22.12.2006
sanki güzel kız çok var da böyle bi yazı yazmıÅ?sınız. hepsi bıyıklı !!!
ergin tural - 22.12.2006
ya arkadasım tamam da neden ustune basa basa bizim bolumun adını kullanıyosun.zaten yeterince yabancı sima oluyo ortamda,bu gibi durumlara kaynak arayan arkadaslar tarafından daha da doldurmayalım oraları dimi?
sercan atılgan - 22.12.2006
güzel yazı ama gerek yok ki bu kadar kasmaya..
olay açık ve nettir:
seveni üzerler, üzeni severler ;)
in english : "it is good to be evil" yani.. ;)
(alıntı: dungeon keeper)
ayrıca not : o resim olmamıÅ? hem de hiç olmamıÅ? brat pitt falan Å?öyle daha bi gaz olurdu sanki..
özgür - 22.12.2006
Her Å?ey iyi hoÅ? da Å?u yazıyı yazdıÄ?ın dile bak bu kadar yabancı kelime bu kadar özenti ifade...
Bu üniversite bu eÄ?itim bunları haketmiyor...
BJK:ELD - 22.12.2006
yorumun ciddiyeti tüyoları yazan arkadasinki kadar...eglenıoruz abi okurken abartmayalım..gibi cumlelere gelınce fazla ciddiye almayın arkadaslar rahat olun. burda kimseye laf sokmak gibi bi derdim yok yada mızah anlayısından yoksun olmak gıbı derın muhabbetlere gırmıcem umrumdada deıl zaten..
abi bi kere sınıflandırma yapmak! bole seyler insanların ılgısını ceker.ama neyın sınıflandırmasını yaptıgını bı dusunmek lazım once.
tüyolara gelınce rahat olun,kasmayın, bu tur cakallıklara,kucuk oyunlara ıhtıyacınız olmasın..insanlara bu anlayısla bakıosanız o ayrı tabı.rahat olun kasmayın küçük ayrıntıların pesınden kosmayın..
hanı durum okadar vahımse napalım abı olmuyosa olmuyodur abazalıkta iyidir yeri geldiginde:)
deniz aynur - 22.12.2006
abiii, elektronikte baya guzel kiz var , oyle deme ...saygilar :))
Ziya - 23.12.2006
ah ahhhh bi de hesapta 50 ytl olsaydi:P
ilgi kocer - 23.12.2006
en çok beÅ?eriyle ilgili olan kısımlarını beÄ?endim:) sanırım bizim bölümde dersler diÄ?erler bölümlerdeki kadar aÄ?ır deÄ?il. o yüzden kendimize bakma fırsatımız daha çok oluyor:)
- 23.12.2006
ya bu kadar saçma biÅ?i olamaz ya bütün bunlar saçmalıktan öte gitmez inÅ?. birileri bunları yapmaya kalkmaz gaza gelip fln bunu yazanı da cidden görmek isterim nası biri oldugunu yazdıı yazı gibi kendi de Å?aka gibi biridir herh....:D
Onur DemÅ?r - 23.12.2006
Süper olmuÅ? :)) sınıflandırma da bence çok güzel ve tanımlamalar %95 doÄ?ru olmuÅ?....
Edanur Gürel - 23.12.2006
çok komik bi yazı olmuÅ? ama aynı zamanada tespitler doÄ?ru..ama ben Å?una takıldım, "hoccam.com”umuz var bak, sana birebir! Orda kesin bulursun manitayı."cümlesiydi.Maslesef "hoccam" , "yonja " kültürürnün devamı ve geeksiz bir site..Erkekler her gördüÄ?ü kıza iltifatlar yaÄ?dırıyor ve kızlarda kendi çektikleri fotoÄ?rafları buraya verip,erkeklerin iltifatlarıyla ego tatmini yapıyorlar..He bazısında "hoccam"da piyasa yapma derdi var ki bunlarında sayısı hiç de az deÄ?il..Odtü'ye yakıÅ?mayan bir site..He ben nedenn kayıtlıydım siteye?numarasını bilmediÄ?im bir kıza ulaÅ?mam gerekiyodu,ona mesaj attım ve fotoÄ?raf falan koymadan iptal ettirdim .bu saçmalıÄ?ın bir parçası olamazdım..yalnız bir durum deÄ?erlendirmesi yapma Å?ansım buldum bu arada,e sosyolog olacaÄ?ım ne de olsa:)
esra sancaklı - 23.12.2006
Ã?ncelikle eski bir HÃ? ' lü olarak bu geyik yazısından dolayı arkadaÅ?ı kutluyorum...Ã?niversitede hatun arkadaÅ? edinmek için erkeklerin ne çileler çektiÄ?ini hatunlar bilemeyebilir :)) Ama yazar bence neler çekilipte neler elde edildiÄ?i konusunda güsel bi geyik muhabbeti yapmıÅ?...Kalın saÄ?lıcakla HOCAM...
cathedral - 24.12.2006
Bu yazıdan sonra beÅ?eri kantinindeki erkek nüfus artıÅ? grafiÄ?i:
y=xkare , x>0
; ))
- 26.12.2006
Sen n sene dersaneye gitmek için Kızılaylarda sürün, sonra bi de odtü gibi okulu kazan soorada yine aynen dewam!!..oldu cnm:)bissürü güzel yer warken orda iÅ?in ne!uzanamadıın ciÄ?ere mundar demiÅ?sin kusura bakma.bu arada ee gibi mühendsliklerde de gayet güzel olan hatun kiÅ?iler war!!
.qC. - 27.12.2006
""ya birde baska bir grup var(tam grup sayılmasa da olsun) bunlar devamlı 2-3 kız arkadas birlikte gezerler. iÅ?te benim en fazla sıkıntı çektiÄ?im grup. hem birlikten kuvvet doÄ?ar hesabı zor kızlar hem de (en can alıcı noktası) hedef sasıyor bazen. mesela bu üçlüden 2. kıza yazmaya basladın , olaylar öyle bir geliÅ?iyorki 3. kız ile cıkmak zorunda kalıyorsun....""
......
hocam, genelde gruplarla gezen hatunlarin gruplarina küme denir. 3-küme 3 kiÅ?ilik, 5-küme 5 kiÅ?ilik kümedir.
mesela bi 4-küme var. 3 kız bir erkek. bu ortama yaklasmak en kolayidir. en zoru yalniz kıza yaklasmaktir. eger hoslandigin kız, güzel bi kızsa ilgi bekler. senin ona degil de grubun erkegine veya, görece cirkin kıza ilgi gostermen guzel olani cildirtir. tabi bunu bir sureligine yapacaksin. bir yerden sonra hafifce asagilayacaksin. sonra artik iltifat kısmı gelecek. lakin artik senin iltifatin onuın için cok degerli olacak. sonra numarasini alabilirsin. vermezse sirtini donersin, asla israr etmek yok. kaybetmeyi göze almadan kazanamazsin.
eger kız yalniz olsa onunla ilgilenmeyerek ilgisini cekme sansin yok.
ilker buzluk - 02.01.2007
ya birde baska bir grup var(tam grup sayılmasa da olsun) bunlar devamlı 2-3 kız arkadas birlikte gezerler. iÅ?te benim en fazla sıkıntı çektiÄ?im grup. hem birlikten kuvvet doÄ?ar hesabı zor kızlar hem de (en can alıcı noktası) hedef sasıyor bazen. mesela bu üçlüden 2. kıza yazmaya basladın , olaylar öyle bir geliÅ?iyorki 3. kız ile cıkmak zorunda kalıyorsun....
muzaffer - 29.12.2006
ciddiye almayın etmeyin diyosunuz da, yazan arkadaÅ? uÄ?raÅ?mıÅ? resmen daha ne kadar uzatabilirim daha ne kadar saçmalayabilirim diye. bi tarafının doÄ?rultusunda giden bütün beylerimizin de hoÅ?una gidecektir. tebrik ederim.
baÅ?ak topal - 30.12.2006
gerçekten eÄ?lenceli bi yazı olmuÅ?, bazı kız arkadaÅ?larımızın ciddi tepkileri daha eÄ?lenceli ama:)) kızlarla ilgili bu kadar yoruma sevdiÄ?im bi sözü eklemek istedim. " bütün kızlar peÅ?lerinden koÅ?ulmasını isterler ama peÅ?inden koÅ?acaÄ?ı bi erkek ararlar" .. saÄ?lıcakla kalın
cafer eker - 30.12.2006
ben 2 senedir uÄ?raÅ?ıyorum takılmadıÄ?ım asılmadıÄ?ım kız kalmadı sonuç mu = 0
tolga ergin - 31.12.2006
3 onemli yorum
1. unuttugunuz nokta su: kizlarin da akli var!! yani siz kendi kendinize bu panlari yaparken ve teek tek basamaklari basariyle gecmeye calisirken, kizlar da bir seyler dusunuyorlar ve sizin icin baska baska basamaklar koyuyorlar... siz saniyosunuz ki kiz sizin ona yaklastiginizi anlamayacak YANLIS her kiz ama her kiz anlar hemde ilk andan itibaren!!!! o yuzden siz ne yaparsaniz yapin kendinizi ele verirsiniz... asil nokta sudur: kiz anlasa bile aranizdaki konusmalari arkadaslarina anlattiginda, arkadaslari "ne var ki bunda gayet normal konusmus cocukcagiz" demeliler... yani arkadaslarinin da anlayabilecegi boyuta gelmeden hareket etmeniz lazim: heyecan yaratmak icin...
2. '..bende bozuk yok o zaman bir dahaki sefere ben ismarlayayim...' tamam kabul.. pekiiii onemli soru: bir dahaki sefere hakikaten cay ismarlamayi mi dusunuyosunuz?? hele bir de 'benim sana "cay" borcum vardi' deyip kizcagizi illa da cay icmeye zorlamayacaksiniz degil mi?? kesinlikle kabul edilemez :)
3. bir kizi tavlamak mi istiyorsunuz?? 1)ask romanlari okuyun mesela yevgeni onegin i okuyun, ne bileyim ask ve gurur u okuyun yada ugultulu tepeler i okuyun (bu isimleri ozellikle veriyorum cunku bu kitaplari okuyan tum kiz arkadaslarim kitaplardaki bas kahramanlari bulmaya calisiyorlar) 2) guldurun... gulduren bir erkegin sansi %50 artar HER ZAMAN!!! 3) sasirtin... nasil yaparsiniz bilmiyorum ama sasirtin... 4) asla ama asla ona dogrudan iltifat etmeyin... 5) spor yapin... spor yapan erkekler hep daha cekici gelir kizlara, ozellikle de spor yaparlarken :) 6) guzel yemek yapin... 7)koku coook onemli, iyi bir parfum kullanin ve parfumunuzu degistirmeyin...
himm sanirim bu kadar, yani dusunsenize hepsi bu!!! :)
goksen - 01.01.2007
haha! nasil bole bir siniflandirma yaptin :)
yok yani guzel olmus tebrikler! hatalar var ama genelde dogru!
ama ozeti bi ark yapmis!
"Sen --relax-- ol be hocam sen kendin ol onları sallama bak nasıl geliyolar sana..."
butun kızlar buna bakar, tabi paran da olcak!
sevgiler!
memo - 02.01.2007
goksen buyuksun! cok sagol yahu ciddi diyorum!
agnus - 02.01.2007
Goksen erkek ismi sanki ama bolesi dogru tespitler yapabildigine gore bir kız olmalı..neyse velhasıl Goksene helal olsun cok iyi ozetlemis, bunlara dikkat eden arkadsların denemelrinden %80 i olumlu sonuçlar verir kanımca.Hımm bunlara eklenmesi gereken cok sey daha var( ilgilenin ama gostermelik degil ozenle;)bunu yaparkende abartmayın bırakın oda karsılıgını versin alamıyorsanız son bir denemeden sonrasında kesin alakayı ama) fakat unutmamalı ki her insan farklı birÅ?eyler arar kalıp yontemler tutmayabilir, yada hiç dusunmedigi gibi biri cıkar karsına cocuk hiç caba gostermesede ondan yayılan havaya asık olunabilir..onun içindirki en guseli taktiksiz , dogal yasamaktır, fırsatları kaçırmamak ve ertelemektir! aÅ?kın olacagı varsa zaten o gelir seni bulur...
(yaw bulur yani dimi..:) ??!! ) :P
buarada arkadsın yazısına tepki gostermekte yersiz bence,amac belli tarz belli tespitler dıs hatlarıyla gusel konulmus ama bence 2 3 tipleme daha vardıya neyse..hos eglencelik bir yazı olmus.hazırlıkdaki arkadaslarda etkili bile olabilir hatta:)
didehan - 02.01.2007
Taktik iÅ?i büyük oranda yalan oluyor arkadaÅ?lar! Siz yine Göksen arkadaÅ?ımıza kulak verin. Bu kadar dar kalıplara sokmayın iÅ?i. Haa yanlıÅ? anlaÅ?ılmayayım yazı gerçekten eÄ?lencelik :))
pisletçi - 03.01.2007
1-hocam unuttuÄ?un gruplar var odtülü kızları baya bi gruplandırmak mümkün o kadar çok var ki..ama tespitler güzel de ben de iÅ?e yaramazdı heralde..
2-bi de su noktaya deÄ?inmek istiyorum ki biz odtülü kızlar gerçekten de odtü ismiyle anılmaya baslayınca bi hava geliyo üstümüze bi deÄ?iÅ?iyoruz böle bi havalanma durumları oluyo hakkaten bunu da söylemeden edemiycem:)
ad yazmıyım - 03.01.2007
3-hoccam.com için de sunu söylemek istiyorum ki bi arkadas yorum yazmıs egolarını tatmin ediyor kızlar diye evet o da doÄ?ru kim bakmıÅ?larım kaç kiÅ?i olmuÅ? diye bende sahsen bakıyorum ve insanın hoÅ?una gidiyo bi sürü kiÅ?inin bakması hatta bazılarının arka arkaya 5-6 defa falan bakması.. hele de tanıÅ?mak için mesaj atanlar yok mu:)))tabi bu bakanlarla ilgileniyomusun derseniz hayır ilgilenmiyorum bile,gercek aska inanıyorum ve karsıma cıkacak bir gün biliyorum ama nette degil gercek hayatta..
4-bu arada iktisat kızlarını nasıl unutursunuz övünmek yada ukalalık gibi olmasın odtüde pesimden koÅ?anların sayısını sayamıyorum bile..
5-bu taktikleriniz de klasik seyler ve odtülü zeki bi kızın bunlarla tavlanıcanı sanmam,bir bucuk yıldır odtüdeyim ama daha beni tavlayabilen bi erkek çıkmadı odtüden yada odtülü erkekler çok beceriksiz bu konuda:)
6-son olarak da odtülü erkeÄ?in nasıl tavlanıcanı anlatıcaz demiÅ?siniz ama gerek yok bi yol yönteme onların hepsi tavlanmaya hazır zaten yeter ki bakımlı konuÅ?kan zeki bi kız olsun ki odtümün kızlarının pek çoÄ?u zaten öyle:) hiç uÄ?rasmayın o yöntemleri yazmaya bence:)
herkese sevgiler saygılar.. tüm odtülülere: sizi seviyorum hocam:)
adımı yazmıyım - 03.01.2007
Süper olmuÅ? gecenin bu saatinde güldürdü :D
Mühendislik bölümüne katılmıyorum. Endüstri MühendisliÄ?i böylemi her sene kız daha çok oluyo (Ben de endüstri mühendisiyim :D )
Ayrıca makine inÅ?aat gibi bölümleri de küçümsememek lazım.
Ã?aÄ?la Kubat da makine mühendisliÄ?i mezunu (İTÃ? ama İTÃ? ODTU farketmez bu durumda :P )
Kaan �ETİNKAYA - 03.01.2007
hmm bi dakka eger yazarda aynisindan yoksa bu fotoraftaki gözlükleri taniyorum, yoksa o gözlüklerin sahibi de mi tavlandı? :)
u - 04.01.2007
sakaryalılar hakkında yazılanlar çok sinirime dokundu bende bi sakaryalıyım ve genelde metal dinlerim ama hiç bi rzaman hiç kimseye metalciyim demedim çünkü metalciliÄ?in çok farklı bi hayat tarzı oldugunu biliyorum herkesin metalci olmayacagını da... ayrıca saydıgınız bar isimleriniden sadece nefesi ve garajı duydum hiç birine de gitmedim...
ve böyle bi genlleme yapmanız, sizin yazınızı okuyan arkadaÅ?larla sonradan karÅ?ılaÅ?tıgımda onların aklında kalacak kötü bi önyagıyla karÅ?ı karÅ?ıya kalabilecegim geldi aklıma... kızları nasıl bi sınıflandırmaya soktugunuzun farkındamısınız... "sec begen al"mıÅ?... kızları ne gözle görüyonus siz...
odtü gibi bi yerde böle yazının yazılmaıs beni çok üzdü... böyle bi genelleme ve sınıflandırma yapılmamanında cok yanlıÅ? ve aptalca ve sacma oldugunu tekraradan bildirmek isterim...
saygılarımla...
sosyoloji.. - 04.01.2007
güldüm eÄ?lendim. :D
azıcık ondan azıcık bundan güzel olmuÅ? bu yazı.
Yanlız bazıları gerçekle espriyi ayırt edemiyor, yazık oluyo bu gençlerimize : )
“bende olacaktı bi saniye”. Hatun kısmı bu. Kesin olur bozuk parası. Selpakla kolonyalı mendili de olur ama o yaramıyo Å?imdilik iÅ?imize...
bu bölümüde aldım, çok iyi :)) bravo alkıÅ?.
Erkan Kerti - 04.01.2007
ayrıca ne demek ki "metalci". metal dinleyen baÅ?ka müzik dinleyemez mi yani?
baÅ?ak topal - 04.01.2007
yine olayları keskin bir kalıba koydunuz
ama her seferinde odtü lü oldunuzu vurguluyorsunuz
hayatın deÄ?iÅ?kenlerini ihmal ettinizin far
kında deÄ?ilsiniz
bi tane paremetreyi referans alarak tunalı arjantin ve sakarya kızları diye genelleme yaptınız
anlamların içinden - 05.01.2007
Hepsini denedim veeeeeeee 6 sevgilim var:)
emrah - 06.01.2007
abi 50 ytl olayına çok güldüm ya süper taktik. ben ilk baÅ?ta çay parası için 50 ytl çıkararak zengin imajı yaratmak istiyosun sanmıÅ?tım da devamını okuyunca vay be dedim helal olsun. yalnız kütüphanede, çatıda pusuya yatma iÅ?i falan biraz zor bak. ben son 3 haftadır kütüpe ve çatıya uÄ?ramadım mesela. kız da uÄ?ramaz belki haftalarca. o zaman sen kamp kur orda. çadır al bi tane.
Mert KuÅ?han - 06.01.2007
yok bi dene akıllı yok bu okulda..tamm eÄ?lencelide hatta bunu kızlar olarak bizde yapıyoruz baya geÄ?ik oluyo..göksene katılıyorum..kızlarında aklı war hatta çoÄ?u erkekten daha zeki olduklarını özellikte kadın erkek iliÅ?kilerinde erkeklerden daha karmaÅ?ık we planlı düÅ?ünürler...we herzaman asılan erkek karizmasını kız gözünde kaybetmiÅ? gibidir..çünkü her insan gibi kızlarda ulaÅ?ılmazı ister..asılan erkek el altındadır..we bi kız erkeÄ?in ondan hoÅ?landıÄ?ını ona nasıl gözle baktıÄ?ını (öylesine yoksa ciddi bi Å?ekildemi)gözlerinin içne bakarak anlar onalr anlamasa bile kesin onun arkdaÅ?ları anlar..yani boÅ?una uÄ?raÅ?ıyosunuz..bi kız bunları yemez..ama öyle kızlar warki yani hem cinsim diye demiyorum çok ....oluyolar..ozaman Å?ahsen ben erkek olsam daha beter yapardım diyorum(beter yapma olayını da açmıcam tahmin edin yada amaan banane attım ortaya bi laf sazanlar atlasın;))
mühendis kızlar hakıında söylediklerine çok güldüm..allah iiliÄ?ini wersin ne diyim..Å?ahsen ben mühendisim yada ilerde öyle olcam, güzel ezmiÅ?sin mühendis kızları..allah seni mühendis kızın eline düÅ?ürmesin..:D
kızlar yani çok ciddiye almayın bu yazıları ya hemen sinirlenmeyin..erkek geÄ?ikleri çok komik oluyo..düÅ?ünsenizze bunu okuyup ciddiye alıp yanınıza gelen bi erkeÄ?i..gül gül ölürüm heralde..
erkek arkadaÅ?lar yapmayın böyle Å?eyler sakın !!yada yapın yapın bizede eÄ?lence çıkar!!ayrıca kızlar güldüren erkekleri sewer:P dimi ama..
buarada bi arkdaÅ? gaza gelmiÅ? yok kızlar ewde kalsın filan..yok çürücekmiÅ?siz filan..onada çok güldüm..ilahi sende..neyse zaten burayı bi dene akıllı kazanmaz..
buarda harbi diyorum abaza geÄ?ikleri çok komik oluyo..benim arkdaÅ?ar genelde öylede:DD:PP
zaten onlar olmas bu yazıdan haberim olmazdı..
genç yeteneklerin önü açılsın ..ilgi çekiçi bi yazı..güzel yerden girmiÅ?sin tebrik ederim
ama kızlar hakkında daha çooooooook öÄ?renceÄ?in Å?ey war
ii Å?anslar
- 07.01.2007
abi bir kız olarak çok güldüm bu yazıya ama ciddiye almadım tabi:)) yalnız sen bence hatundan anlamıyorsun bir ara mühendislik fakültelerinden birine uÄ?rada kız nasıl oluyomuÅ? gör! ben inÅ?aat mühendisliÄ?indeyim ve kız sayısı az olmakla birlikte çok hooÅ?Å?Å?Å?Å?Å? kızlar var. bence sende benim tavsiyelerime uy bir ara uÄ?ra bizim bölüme:))
neslinur - 08.01.2007
Å?imdi yazı ii hoÅ? baÅ?lamÅ? güsel insann özellkle bunları gerçektn uygulayan erkeklern warlıını düÅ?ündkçe kızlarn yüzünde bi gülümseme yaratıcak Å?eklde de dewam etmÅ? ama son kısmı nedir ya öle mi bitirmek zorundaydn yani erkeklrn göznde kızlarn sonu bu mudr ?"Oluyo gibi mi? Hadi hayırlı olsun. Artık ODTÃ? ormanı olur, stadyum olur, arkadaÅ? evleri olur, hatta tüyomuza kulak astıysan geçen sayıda, kendi evin bile olur. Bulunur bi yerler sıkma canını, hayırlı olsun yeni aÅ?k yuvanız..." Yani bi kzın peÅ?inde bunun içinmi koÅ?ar erkekler yok ya bukadr aÅ?Å?aÄ?lk olamazsınız yapmayn allhaÅ?kna yaa ii güldk okudk da kızları böyle görmektn wazgeçn artk ilk olarak öle her çay ısmarlayanla sinemaya fln gitmeyis ayrıca öle bi sinemadn sora da....hernyse buraya yorum yazan kızlrı da anlayamadm yani biri demÅ? gel iÅ?letmeyi gör biri demiÅ? yok bizim bölmde kimya müh.de daha güsellr war yok asıl inÅ?aatta war... yapmayn ya sizin içn düÅ?ündükleri son belli bi çaya bi sinemaya kurmaya çalÅ?tkları ortama bakın!!!
gül - 08.01.2007
çok bayaÄ?ı bir yazı...
Lilith - 11.01.2007
hehe... süper olmus canim..
.. - 12.01.2007
Gül'e katılıyorum.Oldukça doÄ?ru bir yazı.
ilkay - 12.01.2007
ya gercekten super olmuÅ? da ingilizce ögretmenligindeki kızların coklugundan ve hepsinin birbirinden güzel oldugundan hıc bahsetmemıssın ama olmaz kı:)
s. - 12.01.2007
ya bu ters tepki gösteren kızların yazdıkları çok komik ya, yok bu numaralar tutmazmıÅ?da, yok onlar daha akıllıymıÅ?ta, bide 2 kiÅ?i mi ne ben cok guzelim kimse beni tavlayamadı- tavlayamaz havalarında yok erkeklerle alay ediolarmıÅ?,erkek nasıl tavlanıra ihtiyaç yokmuÅ? falan..espri amaçlımı yazdınız bilmiyorum ama cok komiksiniz :))
baran toppare - 14.01.2007
walla tamam geyik dedik komik dedik yazıyı sonuna kadar okuduk ama Gül'ün de dediÄ?i gibi sonu gerçekten çok iiiÄ?Ä?Ä?Ä?Ä?reennnççç!! ne demek yani yok stadyumda yok ormanda yok kendi evinde...bu kadar ucuzmu yaa, böyle düÅ?ünenler; siz hiçbiÅ?eyi hak etmiyorsunuz. Åžimdi diceklerki yok efendim geyikten anlamıyo, gaayet gülerek okuyodum ama bu son hiç de geyik deÄ?il.... Ayrıca, bence de böle Å?eylere hiç gerek yok,kız ya da erkek farketmez, uÄ?raÅ?madıÄ?ın çabalamadıÄ?ın zaman buluyosun, hatta onlar seni buluyo.........
ZK - 17.01.2007
doÄ?ru sölemiÅ?sin abi de o kadar da genellememk lazım vardır elbet aralarında ki emınım var.ama laf sokmaları bazı yerlerde doÄ?ru demiÅ?sin öle elemanlarda yok deÄ?il onlara iyi kapak olmuÅ?:)ayrıca abi o gruplardan baska insanlarda var hatırlatırım.........
emine - 19.01.2007
Yazı hakkında yanlızca Å?unu söyleyebilirim, sanki BOXER dergisi ODTÃ? özel sayısı gibi olmuÅ?. Bir yandan okurken gülümsediÄ?in de oluyor, diÄ?er yandan bu kadar bayaÄ?ı bir yorum yapılmaz dediÄ?in de... Am en nihayetinde erkeklerin "kız tavlamaya çalıÅ?ırken" çektiÄ?i çileli sürece güzel bir vurgu.
Onu bunu bırakın da, ODTÃ?'lü kızlar hakkında benim en entersan tespitim Å?u olmuÅ?tu: AkÅ?am yurtların oradan geçiyordum ve bir kızın bir çocuÄ?a baÄ?ırdıÄ?ın duydum.."Noolur gitme beni bırakma" diye.. GördüÄ?üm en son sahne çocuÄ?un kızı tokatladıÄ?ı ve kızın buna raÄ?men çocuÄ?un peÅ?inden tıpıÅ? tıpıÅ? gitmesi oldu. Sonrasında bu gibi sahnelere rastladım kampüste ve her rastlayıÅ?mda biraz daha afalladım. KonuÅ?tuÄ?um hemen her ODTÃ?'lü kzın hikayelerinde böyle olaylar olduÄ?unu duydukça hayretim tavana vurdu..
Yahu tamam, toplum olarak maçoluÄ?a bi özlem var, taviz var, bi peÅ?inden gitme durumu var da..ODTÃ?'lü bir kızın ne iÅ?i var bu adamlarla??? Hayır, bir çok maço olmayan erkek te bu durumları referans alıp zavallı bir Å?ekilde bu döngüye giriyorlar, aptal saptal tavırlar sergileyip komik durumlara düÅ?üyorlar..
Delikanlı edebiyatını ben de severim ama... Bu deÄ?il be kardeÅ?im..Yazık diyorum içimden..
Cem - 24.01.2007
abilerim ablalarım ben 17yaÅ?ındayım bu sitede yeniyim ama bende bir sorun var ben bir arkadaÅ?a takıldım bu arkadaÅ?a takılmadan once kızlarla cok ıyı bır dialogum vardı ama Å?imdi konusmaya cekınıyorum ve o arkadaslada konuÅ?muyorum eskısı gıbıde olamıyorum yani cesaretimi kaybettim bana ne yapmamı onerirsiniz cevaplarınızı merakla beklıyorum
emre - 24.01.2007
yaziyi okuyunca koptum
super olmus ;)
hemen alpere (benim bey :p) yolladim
zatalileri de kutuphane kizi derdi bana :):)
ve onur kardesimizin ongordugu gibi mezun olduk, evlenik biz :)
sema - 26.01.2007
gercekten komik olmus ..tiki kız sınıfını cok iyi tanımlamıs ve dogru taktıklerı soylemıssın ama genelde belli bı mekanızma calısmıyo bu hatun kısmımın kafasında cok daha karmasıklar ve celıskılerle dolular ..hıc farkında olmadan bı hareketınden veya sozunden etkılenebılırler yada tıksınebılırler.. Bız degılmıyız en tatlı kızların yanında asrın denyolarını gorupte dovunen? Dogal olmak lazım o zaman sana en uygunuu buluyosun walla ama bı derece artız olmadan da olmuyo karsındakı ne kadar havalıysa sen ondan havalı olacan acı ama gercek :)
... - 28.01.2007
yazı muhtesem olmus ve bencede kesinlikle dogru yazan arkadas hayatın gerceklerini cok komik bi sekilde anlatmıs bence...kızların cogu yorumlarda boyle diildir iste sınıflandırılamaz bunları yapmakla olmaz sdc komik olmus gibi seyler demisler ama onlarda biliyoki burda yazılanların cogu dogru arkadasım...genel hatlarıyla yapılcaklar bunlardır zaten klasik takdiklerin degisik bi sekilde anlatılması yazıda yazılanlar...sen bunları yaptın ki yapmalısın ise yarar cogunlukla ama olmadı sorun nedir???sorun sensindir arkadasım bi yerde bi muhabbetin sırasında bi sacmalamısındır o yuzden olmamıstır...yoksa sınıflandırmalara gore yapılcaklar genel sablon cok guzel izah edilmis her sey senin cenene bakıyor az konus guldur para harca kim bakmıycakmıs bea sana pesinde kosacaklar olum :)))
birsi iste napcan kim? - 03.02.2007
onur senden kızların sınıflandırılamayacak kdr komplike olduklarını bilmeni isterdim öncelikle:)sınıflamaya kalkarsanız yanılan siz olursunuz...sonralıkla da demek isterim ki eÄ?er erkekler bunları okuo ve inanarak uygulamaya kalkıolarsa üzüldüm onlar adına,daha çok beklersiniz siz çatı onlerınde,kütüphane köÅ?elerinde..beyler tavsiyem o ki,tavsiyelere kulak fln asmayın neyseniz o olun,olcaÄ?ı varsa olur;olmazsa da canınız saÄ?olsun yau size kız mı yok :P peahhh bu yazıyı okudunuza gore hakkaten size kız yoktur ama neyse:)yazı güzel yine de tebrikler,sevgiler:))
burç - 11.02.2007
sosyoloji de okuyan nadir erkeklerden biri oldumun ne kadar da SÃ?PER biÅ?i oldunu anladım sayenizde:)seneye bölme geçiim daha da ii anlıcma emnm bunu.. k bakmayın ama makinacılar,elektrikciler vs. fakültemden uzak durun öncelk bizim anlıcanz üzre sonuçta sosyoloji de okuyan benm , ok???nese ii bi yazı olmÅ? ama Å?unu da sölemem lazm benm bölmmde okuan çoÄ?u kızı da sinirlendrdi bu yazı aman dikkat(extra bilgi) :) :)
... - 15.02.2007
herkes bölümündeki kızlardan bahsetmiÅ?. Ondan önce tebrik ederim yazın için. Ã?ok güldüm ben de. Eee bizim bölümün de kızları bol ve güzeldir hem de biyoloji dir.
sade-C - 28.02.2007
yazı tek kelimeyle KORKUN�!!
bu kadar erkek egemen, bu kadar cinsiyetçi yazıları burjuva medya bile yayımlamaz!!
ilk iki cümlemi okuyan erkek egemen zihniyetin ürünü arkadaÅ?lar Å?u an :
-bu kesin feminist
-bu kesin solcu
-bu kesin sevgili bulamamıÅ?
gibi tahminlerde bulunuyorlardır eminim!
Evet sosyalistim, ama feminist deÄ?ilim. Ama kadın sorununa duyarlıyım ve bu alanda mücadele vermeye çalıÅ?ıyorum. sevgilimin olup olmadıÄ?ının ise düÅ?üncelerimle bir alakası yok.
demek ki bunca sene okumak, iyi okul tabir edilen yerlerde okumak bazı Å?eyleri deÄ?iÅ?tiremiyor: cinsiyetçilik öyle bir zehir ki bir türlü atamıyoruz bünyemizden!
KADINları sınıflandırmak, seç beÄ?en al gibi iÄ?renç tabirlerle "erkeklerin hizmetine sunmak" (benim tabirim deÄ?il, tırnak içinde. dikkatinizi çekerim!) ne cürettir. En acısı da yorum yazan kadınların da çoÄ?unun bu anlayıÅ?ı sürdürmesi.
Uzun uzun yazıdan alıntılar yapıp tahlillerde bulunacak deÄ?ilim. böylesine erkek egemen bir zihniyet bir yazıyla deÄ?iÅ?tirilemez sanırım.
Bu arada "Feminist ODTÃ? Kızları" tabir ettiÄ?in kadınlar ne senin dediÄ?in gibi "rahatsız"dır, ne en büyük sorunları "kız"mı "kadın"mı sorunudur ne de senin düÅ?ündüÄ?ün kadar sıÄ?dırlar. sanırım en büyük sorunları bu yazıyı yazan ve yüzyıllardır kadınları aÅ?aÄ?ılayan erkek egemen zihniyettir.
gonca - 28.02.2007
öncelikle bazı arkadaÅ?ların bu yazıyı gereÄ?inden çok ciddiye almasına Å?aÅ?ırdım. hani yazılanları uygulamaya kalkacak erkeklerden çok daha komik olmuÅ? bu yazıya saldıranların hali. ben çok eÄ?lendim okurken aynı yazan arkadaÅ?ın yazarken amaçladıÄ?ı gibi. bence hayata biraz alaycı bakmayı, kendine de gülebilmeyi öÄ?renmek lazım çünkü yapılan tanımlar %80 doÄ?ru kızlar kabul edin! :)
beÅ?eriden bir kız - 01.03.2007
ne demek hatunun ne iÅ?i var mühendislikte :) gayette odtu kkk elektrk elektronk müh adayıyım :)
kübra coÅ?kun - 01.03.2007
o diil de.. ee'ye haksızlık etmiÅ?in be abi.. sayıları az o ayrı :P
can - 02.03.2007
BoÅ?a kasmayın bence gidin hazırlıÄ?ın önüne saç da uzunsa olay bitmiÅ?tir, 5 dakka içinde... hatta kızın sevgilisi olsa bile farketmio.
umut - 06.03.2007
Tebrik ediyorum..Maddecilikte son nokta...bu kadar olabilirdi...
insieme - 08.03.2007
yazıyı okuduÄ?umda aÄ?zımdan çıkan ilk cümleler:
"umarım odtüdeki o istediÄ?im bölümü kazanırım eÄ?er kazanırsam ilk peÅ?ine düÅ?ceÄ?im adam bu olcak!!!":D
bmyı - 08.03.2007
Evet beÅ?eri de favori sosyoloji kızları olmalı,Å?ahsen ben bile hayret ediyorum, elemelerden geçirilmiÅ? gibiler.Kendi bölümüm diye demiyorum, vallahi demiyorum ama gelin görünki bizleri tavlamak pek de kolay sayılmayabilir.
- 18.03.2007
senın yolundan ılerlemeye devam edıoruz dedıgın ornek bebım basımdan kaza olarak gectı:) keskem daha once okusaydım bu yazını:D
odtulu bı genc - 22.03.2007
Gayet BaÅ?arılı.Tebrik Ederim
Perit Cemal - 25.03.2007
odtülü olmanın getirdiÄ?i eksikliklerden bitanesi..odtüdeki öÄ?rencilerin büyük bir çoÄ?unluÄ?u gerçekten zekidir, fakat bi o kadarı da yobazdır..çoÄ?u bu tip saçmalıklarla uÄ?raÅ?ır..sonuçta ortaya saçma sapan iliÅ?kiler çıkar..burdan mezun olanlar ilerde kolay kolay aÅ?ık olamazlar..odtünün getirdiÄ?i birçok ilk vardır..fakat götürdüÄ?ü Å?eylerden biri de aÅ?ktır..
ismi kazım deÄ?il - 07.04.2007
Be cool, be genious, be mysterious!
baÅ?ka biÅ?ii istemez. Ã?ok sıkıntı yapmayın yahu. Ne güldüm yaa kız tavlamakmıÅ?.
Biiiirrr çooook sıkıllldımm ikiiiiiii yerim çok dar üüüüüüçççç senden çok var. benimi buldun Å?imdi çok iÅ?im var.
mikail Gürbüz - 12.04.2007
Canım eÄ?lenmiÅ?sin yazarken belli!...
ben de eÄ?lenicem Å?imdi!...
Yani sen ne kadar ciddiysen ben de o kadar! :)
bence makina, inÅ?aat, çevre, kimya müh. endüstri, bilgisayar elektronik vs... bölümlerinin hatunları ile ilgili bi sıkıntın var senin :)
yani kedi ciÄ?er mevzuu diil de...
sanki o hatunları tavlaman! (neyse bi de bu kelime üstüne geyiÄ?e gerek yok-genelde erkek tavlanır tavladıÄ?ını zannedip) biraz zor...
yemez!...
niye mi?
hatun kiÅ?ilerimiz genelde güzeldirler ve burunları havada diildir...
ama hatun baÅ?ına düÅ?en (sana rakip olacak, mühendis) erkek sayısı çoktur ve bu erkeklerin çoÄ?unun da karizması çoook saÄ?lamdır...
misal;
"kelin ilacı olsa kendi baÅ?ına sürerdi!"
ya da
"niye aklımı satıyım ki baÅ?kasına!" diye düÅ?ünürler.
sen burda taktik yazarken onlar vaktini daha pozitif(!) Å?eylere ayırır...
eee mühendis adam, hesabı kitabı iyi tabii :)
analitik filan düÅ?ünür olayı :)
...
bu arada makinamızın hoÅ? hatunlarının bi sohbetine kulak misafiri olmuÅ?tum: mühendislik dıÅ?ında okuyan erkeklerin muhabbetlerini "sıÄ?" bulduklarını söylüyolardı...! valla ben onların yalancısıyım :P
son not (makinacı) mühendislere:
Bence mimarlıÄ?a gidin, beÅ?eriye diil!... daha dolu (her anlamda) gibiler, bi de meÅ?guller yani... siz sınava çalıÅ?ırken onların da porocesi filan oluyor, karÅ?ılıklı özlüyosunuz birbirinizi...
Onur 9 - 14.04.2007
bayaÄ?ı bir yazı........pazardan elma seçer gibi kız seç demiÅ?sin ......kızlar süs eÅ?yası yerine konulmasından
nefret ediyorum ve kendini bu duruma düÅ?üren kuklalardan da.....
kız iki çeÅ?ittir bundan baÅ?kasıda yoktur:
1.tavlanmaya herzaman müsaid kızlar
2.zor kızlar
bayan-x- - 14.04.2007
bence süper olmuÅ? yaa acayip eÄ?lendim okurken:D sınıflandırma muhteÅ?em:D:D
baÅ?ak bingöl - 15.04.2007
ya yorumlar yazıdan daha güzel benceeeee
dd - 15.04.2007
eÄ?lenceli olabilir ama sıÄ? bir yazı malesef.
deniz - 16.04.2007
Maniac bir yazı ... Helal olsun :D
cool-metum - 18.04.2007
aptalca düÅ?ünceler gençlik böyle olmamalı
- 25.04.2007
anlatmak istediklerim kızlarımızın canını baya yakacak ama gerçekler gün ıÅ?ıÄ?ı gibi ortada. tespitlerimi aktardıktan sonra yazı ile ilgili bir neticeye varmak isterim.
bu yöntemlere ve taktiklere ancak gülerim.çünkü bu yazı eÄ?lenceli amaçlı olsa da kızlara et pazarı muamelesi yapılmıÅ?, böyle seçeceksin, seçmenin yolu bu demiÅ?. iÅ?in üzücü yanı, bunları haketmeleri.
Å?u yorumları okuduÄ?umda, beraber okudÄ?umuz kız arkadaÅ?larımızın ne kadar zavallı olduÄ?una Å?ahit oldum. onlara böyle yaklaÅ?ılmayacaÄ?ını Å?unu bunu eleÅ?tirmiÅ?. bana bunları yapamzsın demiÅ?. aferin diyorum sizlere, odtülü kızlarda yükselen bir trend var ve bunun adı KÃ?STAHLIKtır.
yukarıda yapılan bir yorumu aynen aktarıyorum.
'' son olarak da odtülü erkeÄ?in nasıl tavlanıcanı anlatıcaz demiÅ?siniz ama gerek yok bi yol yönteme onların hepsi tavlanmaya hazır zaten yeter ki bakımlı konuÅ?kan zeki bi kız olsun ki odtümün kızlarının pek çoÄ?u zaten öyle:) hiç uÄ?rasmayın o yöntemleri yazmaya bence. ''
erkek arkadaÅ?lar, buyrun marifetimizi görün. kendilerine birÅ?ey sandırmaları sonucu artan küstahlıkları bu denli seviyesiz ve kiÅ?iliksiz bir yoruma dahi neden olabiliyor. açık konuÅ?mak gerekirse odtüde her bakımlı ve kendini güzel sayan kızların %90 ı bir halt deÄ?il. aÄ?zınızdan salya akıtmadan dinleyeceÄ?iniz bu kızların konuÅ?tuklarından aslında bilgi birikimlerinin ve görgülerinin ne kadar az, sıÄ? ve de ters orantı olarak kiÅ?iliksizliklerinin ne denli çok olduÄ?unu göreceksiniz.
etiketler, insanı yüceltmez, nitelendirir. ODTÃ?de bir kızın okuması onun mutlak surette güzel, alımlı, kültürlü ve zeki olduÄ?unun anlamına gelmez. benim reel tespitim odtü kızlarının %70 inin çirkin, kalan kısmının ise boya güzeli olduÄ?u, ve iki gazete küpürü okuyup bir alıntı söz ile kültürlü olduÄ?unu sanmaları. odtüde kız oranı düÅ?ük olduÄ?undan benim gariban hemcinslerim var olanı velinimet sayıyor.bundan dolayı iki test çözerek kendini zeki saymıÅ? ezik odtülü kızlar ego açıÄ?ını bununla kapatıyor ve kendini mutlu hissetmeye çalıÅ?ıyor. acımak istiyorum, ama çamurlarına o kadar doymuÅ?lar ki, güneÅ?e çıkıp kurumaktan korkuyorlar.
daha da acınılası, kendilerini hava katmanlarına boÄ?an bu kız arkadaÅ?larımızın esaslı ve harbi bir yakıÅ?ıklı çocuk görünce süt dökmüÅ? kediye dönmeleri ve bir bakıÅ?la leyla olmaları. yukarında bir arkadaÅ?ımıza benzer bir kızın, baÅ?ka erkeklere adeta içinden ''ben bunlara gelmem'' deyip de, bana sırılsıklam aÅ?ık olması ve yukarıda anlattıÄ?ım Å?eyleri gönüllü istemesi o an için bana güzel, Å?u an için bana utanç verici bir durum olmuÅ?tur. (Å?ükür ki bıraktım ve bunları gördüm.)bunca rezaleti gördükten sonra Å?unu söylerim ki, ben kız olsam odtüye gelmem, kızım olsa odtüye göndermem. bu yargım çok mu katı, ama gördüÄ?üm kadarıyla odtülü hiçbir erkek, baÅ?tan buraya kadar tüm anlattıklarımın çerçevesi içerisinde bir odtülü bayanla evlenmek istemiyor. eÄ?er ben katıysam, hadi içinizdeki iftirayı çıkarayım, ben yobazsam, bu söylediÄ?imi, ''evlenilecek kız'' olma açısından, bölümdeki erkek arkadaÅ?larınıza sorun.
erkek arkadaÅ?lar, kendinizi bu tür yazılarla söylemlerle kandırıp bir odtülü ''kız''ın peÅ?inde kendinizi pelesenk edip, bu rezalete düÅ?memenizi isterim. inanın, aÅ?k bu ''kız''ların kaldırabileceÄ?i ve anlayabileceÄ?i bir düzeyde deÄ?ildir. odtü kasvetine girip kendilerini fildiÅ?i kulelerine koyan kızlarımızdan utanıyorum. iliÅ?kide eÅ?itlik, kendini ilah sanmamak, insanlara deÄ?er vermek önemli bir durumken, üniveristemizde kızlar,''odtü'' etiketine girip ilah sanmaları, ve bazen iÅ?lerine girince karanlık yönlerinde gizledikleri edepsizliklerini göstermeleri sonucunda neredeyse büyük kısmı bu kiÅ?iliksizliÄ?i sergiler. kıyaslama açısından bir örnek vereyim.ben galatasaray üniversitesine gittiÄ?imde; inanın,gördüÄ?üm kızlara dair; konuÅ?ması, deÄ?er vermesi ve iliÅ?kideki tutumlarıyla kendime ''kız'' gördüm dedim. buradaki arkadaÅ?larımız gibi kendilerini birÅ?ey olmadıkları halde tanrıça saymamaları benim için çok hoÅ? bir anı olmuÅ?tur.
kız arkadaÅ?lar! size tavsiyem, bu yazıda bahsettiÄ?im size dair hataları görmenizdir. bu yazı sizi tümüyle anlatmadıÄ?ı gibi, hiç alakasız duruyor da olamaz. bunları öÄ?renin, çünkü gerçek hayata girdiÄ?inizde, aslında tanrıça ilan ettiÄ?iniz kendinizin, diÄ?er bayanlar yanında ne kadar sönük kaldıÄ?ını göreceksiniz.
erkek arkadaÅ?lar, size ise en önemli tavsiyem doÄ?al olmanızdır. makaleye emek veren arkadaÅ?ımız esprili almıÅ?, ama gerçek bu deÄ?il inanın. siz, doÄ?al olmak suretiyle insanlara yaklaÅ?ın. kendiniz olduÄ?ununzda yaÅ?ayacaÄ?ınız iliÅ?kiler sizi ileriye taÅ?ır. 40 sevgilisi olmuÅ? olup da aÅ?k pelesenki olacaÄ?ınıza bir iliÅ?ki yaÅ?ayın ve hakkıyla yaÅ?ayın. baÅ?kaları aÅ?k acılarını dramatize ederken, siz mutluluÄ?un tebessümü ile gezinin.
kendinize saygıyla ve sevgiyle bakın.
Emre Metu IE 05 - 12.06.2007
geberdim gulmekten;dibine vurmussun geyigin:D
lucifer - 14.06.2007
Hocam komik ve güzel olmuÅ?. BiÅ?ey soracam 8. Yurt mazin var mı? Neyse mevzuya dönelim. Bir arkadaÅ?ıma bir üniversite hocasının söylediÄ?i güzel bir sözü aktarıyorum: "kadınları ben bilemem, kadınları sen de bilemezsin, onları hemcinsleri de anlayamaz hatta onlar kendilerini bile anlayamaz. Ne zaman ne yapacaklarını kimse kestiremez. DoÄ?ada her canlı birbirine benzer ama kadın kadına benzemez." Sanırım herÅ?eyi özetliiyor.
Bu arada Emre'nin yaptıÄ?ı yoruma katılıyorum, helal olsun ODTÃ?'de birçok erkek bunların farkındadır ama nedense herkes gözardı eder. Gözardı etmeyen azınlık da çoktaan baÅ?ka bir üniversite ortamında standartları daha yüksek (hem zeka hem duygular hem de güzellik bakımından) bir hatun kiÅ?i ile seviyeli güzel bir iliÅ?ki yaÅ?ıyodur hatta evlilik planları filan yapıyodur.
Fatih - 28.06.2007
kız aklı kaz aklı demısler odtude kafasını kullanan herkes ıstedıgını alır basta nazlanan sora senı senden cok ıster yeterkı odaklan hayal gucunu kullan projeymıs gıbı:)
gizem - 21.07.2007
kız her yerde aynı kızdır.odtü lü kızlarn baÅ?ka kızlardan ne farkı var bilemicem.ama en dandik bölümde okusalar bile gereksiz bi kibir oluo bu kızlarda...bu yorumum odtü lü olmamamdan kaynaklanıo da olabilir ama haksz deÄ?lm bnce:)
nese yazı çok eÄ?lenceli olmÅ?..tebrk ediorm.
bnl - 22.08.2007
katılıyorum kız heryerde kızdır odtü; lüymüÅ?te ne olmuÅ? ki aradaki fark, ayrımcılık çok saçma geliyo mantıksız üzgünüm,ilk izlenim odtü adı yeter tabiri vardır toplumda çok yanliÅ? düÅ?ünüyoruz çok neyse kolay gelsin.
- 19.09.2007
Emre'ye yurekten katılıyorum. ODTUlu deilim ama durumu az bucuk kavradım ve Emre'nin bahsettiÄ?i Å?eyleri heryerde goruyoruz. ODTU'ye has olmayabilir yani. Yazıya gelince, genel hatlarıyla, yani insanların dıÅ?arıdan düÅ?ündüÄ?ü Å?eklide kız erkek iliÅ?kilerine muzip bi baıkÅ? olmuÅ? bence, gerkesiz sululuklar olmasına raÄ?men eÄ?lenceli !!!
obur - 24.09.2007
ben hacettepeliyim bilemiycem odtülü kızlar nasıldır ama Å?urası açık ki kızları 6 kategoriye koyupta yorulmamak gerek 2 kategori yeter iÅ?te ........... 1)evlenilecek ,2)eÄ?lenilecek bu kadar basit
H�'lü - 07.05.2008
birÅ?eye ulaÅ?amadımmmmmmmmmmm...................................
oma bilÄ?iler Ä?üzel
- 18.12.2008











